چلسی 0-2 منچستریونایتد: شام آخر ساری؟

چلسی 0-2 منچستریونایتد: شام آخر ساری؟

به گزارش "ورزش سه"، آبی های شهر لندن که در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکردند، در دیدار امشب مقابل منچستریونایتد هم نمایش چندان خوبی نداشتند و در نهایت با دریافت دو گل، بازی را واگذار کردند؛ شکستی که فشارها روی مائوریتزیو ساری را بیش از پیش افزایش داد.

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه چلسی ایجاد کرد اما نتوانست به گل برسد.

اما این چلسی بود که در دقیقه 11 می توانست به گل برسد ولی این سرخیو رومرو بود که با دو واکنش پیاپی، دروازه تیمش را بسته نگه داشت. دروازه بان آرژانتینی منچستریونایتد ابتدا با یک واکنش خوب، ضربه آزاد داوید لوئیز را برگشت داد و سپس با یک واکنش سریع، ضربه پدرو روی توپ برگشتی را دفع کرد.

در ادامه بازی متعادل شد و اگرچه بازیکنان چلسی بیشتر توپ را در اختیار داشتند اما بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود. در دقیقه 25، چیزی نمانده بود که روی اشتباه کپا، دروازه چلسی باز شود اما دروازه بان آبی ها خیلی سریع اشتباه خود را جبران کرد و مانع گلزنی راشفورد شد.

در حالی بازیکنان چلسی سخت به دنبال پیدا کردن راهی برای رسیدن به دروازه منچستریونایتد بودند، این بازیکنان میهمان بودند که توانستند در دقیقه 31 به گل برسند. پل پوگبا که در سمت راست محوطه جریمه چلسی صاحب توپ شده بود، با یک ارسال مورب دقیق، آندر هررا را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه سر، یونایتدها را پیش انداخت.

بعد از این گل ضرباهنگ بازی برای دقایقی افت کرد و پس از آن بار دیگر بازیکنان چلسی بودند که در تلاش برای رسیدن به گل تساوی پیش کشیدند اما این منچستریونایتد بود که در دقیقه 45، به گل دوم رسید.

روی حرکتی که پوگبا از میانه زمین شروع کرده بود، راشفورد در سمت راست صاحب توپ شد و ارسال دیدنی او را پوگبا با پیشروی به محوطه جریمه چلسی، با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا نیمه اول با برتری 2-0 شیاطین سرخ به پایان برسد.

نیمه دوم را چلسی بهتر آغاز کرد و از همان دقایق ابتدایی این نیمه، ابتکار عمل را در دست گرفت. در دقیقه 56، پدرو یک موقعیت خوب روی دروازه منچستریونایتد ایجاد کرد اما حضور به موقع لوک شاو، مانع از گلزنی او شد.

حملات چلسی ادامه داشت اما دفاع فشرده بازیکنان منچستریونایتد، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. در مقابل، شاگردان اوله گنار سولسشر هم به دنبال این بودند تا روی ضدحملات، به گل سوم برسند. اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان دو گل به پایان رسید.

پیش از این دیدار گفته می شد که دو دیدار مقابل منچستریونایتد در جام حذفی و دیدار برابر منچسترسیتی در فینال جام اتحادیه، آخرین فرصت های مائوریتزیو ساری خواهند بود و به این ترتیب اکنون این مربی ایتالیایی تنها یک دیدار دیگر برای ماندن روی نیمکت آبی های لندن فرصت دارد.