رئیس اینتر: هرگز ایکاردی را به یوونتوس نمی فروشیم

رئیس اینتر: هرگز ایکاردی را به یوونتوس نمی فروشیم

سایت رسمی فوتبالی- استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینترمیلان آخرین نفری است که در مورد پرونده جنجالی اخیر این باشگاه، یعنی مائورو ایکاردی صحبت کرده است. بعد از آنکه مدیران باشگاه نرآتزوری بازوبند کاپیتانی تیمشان را از ایکاردی گرفته وبه سمیر هندانوویچ واگذار کردند، حالا رئیس این باشگاه، در مورد آینده ستاره آرژانتینی تیمش صحبت کرده است.

استیون ژانگ در این رابطه گفته:« در فوتبال هرگز نمی توان گفت که هرگز با سران یوونتوس بر سر میز مذاکره نخواهیم نشست ولی دراین یک مورد خاص، هیچ احتمالی برای انتقال ایکاردی به یوونتوس وجود ندارد.»

او در ادامه صحبتهایش به هواداران نرآتزوری قول داد که خیالشان از احتمال انتقال این مهاجم آرژانتینی به رختکن بینکونری راحت باشد. ژآنگ دراین رابطه گفت:« هفته گذشته خیلی دراین رابطه صحبت کردیم. یعنی به اندازه کافی در این مورد حرف زده شده. ما در حال مذاکره با ایکاردی برای تمدید قراردادش هستیم ولی فلسفه کلی ما این است که تیم در جایگاهی بالاتر از هر فردی قرار دارد. بازار نقل وانتقالات آتی در فصل تابستان، بهتر از بازار فصل قبل خواهد بود.»

هفته گذشته ایکاردی جنجالی ترین چهره اینترمیلان بود؛ پنج روز پیش بود که ابتدا خبر پس گرفتن بازوبند کاپیتانی اینتر از او روی وب سایتهای خبری رفت و ساعاتی بعد اعلام شد که نام او در لیست بازیکنان اینتر برای بازی شان در لیگ اروپا قرار ندارد. لوچانو اسپالتی سرمربی اینتر درتوضیح این ماجرا گفت:« ایکاردی دعوت شده بود ولی خودش نخواست که با تیم به وین سفر کند.»

ایکاردی در بازی اخیر تیمش در سری آ هم غیبت داشت و بسیاری از هواداران اینتر در ورزشگاه با صدا زدن نام او که همراه با همسرش واندا نارا در استادیوم حضور داشت، او را "خائن" می نامیدند و خطاب به او می گفتند:"خائنها بیرون". همسر ایکاردی هم دیشب در یک برنامه تلویزیونی زیر گریه زد و اعلام کرد که ایکاردی روزهای خیلی سختی را پشت سرمی گذارد.

6363