زلاتان: بازی تاج و تخت چطور تمام می شود؟ تخت پادشاهی برای من است

زلاتان: بازی تاج و تخت چطور تمام می شود؟ تخت پادشاهی برای من است

سایت رسمی فوتبالی- زلاتان ایبراهیموویچ ستاره جنجالی و پرسروصدای دنیای فوتبال انگیزه های زیادی برای شروع فصل جدید رقابتهای لیگ ام.ال.اس آمریکا دارد.

این ستاره سوئدی مملو از انرژی منتظر شروع فصل 2019 لیگ فوتبال در آمریکاست و درانتظار آن است تا در این فصل هم بتواند با پیراهن لس آنجلس گلکسی خوش درخشیده و فصلی تاریخی را رقم بزند.

روز یکشنبه و دریکی از رویدادهای باشگاه لس آنجلس گلکسی بود که زلاتان ایبراهیموویچ به هواداران تیمش که در این مراسم حضور داشتند قول داد که سال 2019 سال زلاتان باشد.

زلاتان در گفتگو با هوادارانش در آمریکا گفت:«امسال جامی را برای شما کسب خواهم کرد. تک تک رکوردهای فصل لیگ ام.ال.اس را خواهم شکست.»



سال گذشته جوزف مارتینس، مهاجم ونزوئلایی باشگاه آتلانتا یونایتد با به ثمر رساندن 31 گل در یک فصل لیگ ام.ال.اس عنوان آقای گلی این رقابتها را به خود اختصاص داد و زلاتان ایبراهیموویچ در 27 دیداری که در سال 2018 در لیگ ام.ال.اس برگزار کرد به 22 گل و10 پاس گل رسید.

سوال دیگری که از زلاتان پرسیده شد، در مورد نحوه اتمام سریال داستان تاج و تخت (Game of Thrones) بود. ایبرا با شوخ طبعی خاص خودش گفت:«این سریال چطور تمام می شود؟ تخت پادشاهی به من خواهد رسید.»

6363