کورتوا: لقب گلف باز را به بیل داده ایم؛ او خواب شبش را با هیچ چیز عوض نمی کند

کورتوا: لقب گلف باز را به بیل داده ایم؛ او خواب شبش را با هیچ چیز عوض نمی کند

سایت رسمی فوتبالی- تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی باشگاه رئال مادرید قبل از بازی تیمش با خیرونا که یکشنبه شب برگزار و با باخت تیم مادریدی خاتمه یافت، در گفتگو با HLN که توسط اسکای پخش شد شرکت کرد.

کورتوا دراین گفتگو در مورد گرت بیل بازیکن ولزی تیمش صحبت های متعددی را برزبان آورد و گفت که بازیکنان رئال به بیل لقب "گلف باز" داده اند.

کورتوا در بخشی از صحبت هایش گفت:« چندی پیش که تمام بازیکنان رئال برای صرف شام گرد هم آمده بودند، بیل و تونی کروس دراین مراسم شرکت نکردند. آنها اعتقاد داشتند که شام خیلی دیروقت سرو می شد. قرار ما ساعت 21.30 دقیقه بود و شام خوردن را ساعت 22.15 شروع کردیم و حدود ساعت 12 شب قهوه خودریم و به خانه رفتیم و حدودا ساعت 1 شب بود که به تخت خوابم رفتم. تمرین فردای تیم ساعت 11 صبح بود. از نظر من ساعت 1 شب زمان خوبی برای خوابیدن است ولی بیل به ما گفت:" بچه ها من برای این مراسم شام به جمع ملحق نمی شوم. من ساعت 11 شب می خوابم و برای همین به این میهمانی شام نمی آیم."»

این دروازه بان بلژیکی در ادامه صحبتهایش درمورد بیل گفت:« بیل مهارتهای زیادی دارد ولی حیف که در بازیهای زیادی فرصت درخشیدن نمی یابد. من دیر شام می خورم و دیر می خورم و این سبک زندگی من است ولی بیل هرگز شبها دیرتر از زمان مقرر نمی خوابد. برخی از هم تیمی هایمان مثل مارسلو قبل از این گفته بودند که بیل اسپانیایی صحبت نمی کند؛ چون فقط انگلیسی بلد است و ما باید با ایما و اشاره با او صحبت کنیم.»

بیل بخش عمده ای از اوقات فراغتش را صرف بازی گلف می کند؛ یک ورزش انفرادی که علاقه خاصی به آن دارد. و کورتوا در صحبت هایی اعلام کرده که بازیکنان رئال به شوخی و خنده، به این بازیکن ولزی لقب "گلف باز" را داده اند.

کورتوا در ادامه به این نکته اشاره کرد که هرزمان که تمرینات رئال چند روزی تعطیل باشد، بیل به خانه اش در ولز می رود و در اسپانیا نمی ماند. آنجا این فرصت را دارد که در زمین گلفی که در حیاط پشتی خانه اش  ساخته، گلف بازی کند.

6363