فریبا: حاصل حضورم در کمیته فنی فقط ۲ جعبه سوهان بود!

فریبا: حاصل حضورم در کمیته فنی فقط ۲ جعبه سوهان بود!

وبسایت رسمی فوتبالی- به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی؛ وینفرد شفر دیروز مصاحبه‌ای مفصل انجام داد. سرمربی استقلال در بخشی از سخنانش به ماجرای تعامل با کمیته فنی هم اشاره کرد و نسبت به این کمیته ابراز بی‌نیازی کرد! همین مسئله بهانه‌ای شد تا با بهتاش فریبا تماس گرفته و نظرات او را در واکنش به حرف‌های شفر جویا شویم. عضو کمیته فنی استقلال در پاسخ به شفر حرف‌های جالب و تندی بر زبان آورد.


* وینفرد شفر دیروز در گفتگو با خبرنگاران خبرورزشی و سایر رسانه‌ها عملاً اعلام کرده نیازی به کار با کمیته فنی ندارم. شما به عنوان یکی از اعضای این کمیته چه نظری در مورد حرف‌های ایشان دارید؟


ما که دو ماه است به کمیته فنی نرفته‌ایم. اصلاً جلسه‌ای برگزار نشده که برویم. آخرین جلسه کمیته فنی یک هفته قبل از بازی با پدیده بود. ما از آذر تا همین امروز اصلاً جلسه فنی نداشته‌ایم. در واقع ۲/۵ ماه است کمیته فنی گردهمایی نداشته. رویه کمیته فنی این طور بود که من و آقای مظلومی با همدیگر هماهنگ می‌کردیم. بعد از آن با سایر اعضا حرف می‌زدیم و در نهایت جلسه‌ای در باشگاه برپا می‌شد که گاهی اوقات آقای فتحی یا خطیر هم به جلسات می‌آمدند. مگر وقتی در نیم‌فصل بازیکن گرفتند با کمیته فنی هماهنگ کردند؟ ما حتی یک ثانیه هم از فیلم مسابقات قبلی پاتوسی و گونسالوس را ندیدیم و هیچ اطلاعاتی در موردشان نداشتیم. در یک مقطعی باشگاه به قول معروف «گیر» بود و به همین خاطر سراغ آدم‌هایی آمد که در سلامت کاری آن‌ها تردیدی نبود. ما خودمان هم دل‌مان می‌خواست کمک کنیم، ولی متأسفانه به نظر می‌رسد استقلال از ما به شیوه «فرار رو به جلو» استفاده کرد. ما خودمان هم به این نتیجه رسیده‌ایم که دیگر دلیلی برای ادامه برگزاری جلسات کمیته فنی وجود ندارد.


* یعنی دیگر در جلسات شرکت نمی‌کنید؟


معلوم است که دیگر شرکت نمی‌کنم. من همیشه خودم را جزئی از خانواده استقلال دانسته و به این باشگاه از نظر معنوی بدهکارم. اسم ما با استقلال عجین شده، ولی متأسفانه حرمت‌ها کمرنگ شده است. رایکوف به آن بزرگی به استقلال آمد و رفت چه رسد به آقای شفر. استقلال بزرگانی مثل غلامحسین‌خان مظلومی، ناصرخان حجازی و منصورخان پورحیدری داشته که آمده‌اند و رفته‌اند، ولی استقلال پابرجا مانده، چون از همه نام‌ها بزرگتر است. خود اعضای کمیته فنی هم دیگر نمی‌خواهند جلسه برگزار کنند. ما در این مدت بابت حضور در کمیته فنی نه پولی گرفته‌ایم و نه انتظاری داشته‌ایم. همه ماحصل حضورم در جلسات کمیته فنی فقط ۲ جعبه سوهان بود و بس! تازه بعضی از اعضای محترم کمیته فنی با حضور در این جلسات توانستند طلب قبلی خود را تسویه کنند، ولی من حتی این کار را هم نکردم و هنوز طلبکارم.


* به نظر می‌رسد شفر عوض شده، چون در روز‌هایی که استقلال خوب نتیجه نمی‌گرفت، با روی باز از شما استقبال می‌کرد و حتی می‌گفت کمیته فنی باید سر تمرین هم بیاید، ولی حالا طور دیگری حرف می‌زند.


وقتی مدیریت باشگاه، کمیته فنی تشکیل می‌دهد باید شفر را هم مجاب کند که در جلسات حاضر شود. آقای شفر مرتب به ما می‌گفت سر تمرین بیایید و خودش هم در جلسات ما حاضر می‌شد، ولی حالا متأسفانه باشگاه حرمت ما را حفظ نکرد. به هر حال من دیگر هیچ وقت در جلسات کمیته فنی شرکت نمی‌کنم. حتی اگر دوباره قرار بر راه‌اندازی نشست‌های کمیته فنی باشد، هرگز شرکت نمی‌کنم.


* و حرف آخر؟
امیدوارم استقلال موفق شود و بازیکنان جدیدی که خریده‌اند خوب جواب پس بدهند، چون این تیم متعلق به همه هواداران است. باشگاه حرمت ما را حفظ نکرد، ولی ما اشتباهی که آن‌ها انجام دادند را تکرار نمی‌کنیم و در هر مقطعی که استقلال نیازمند کمک باشد با تمام وجود در خدمت خواهیم بود تا بتوانیم باعث خرسندی هواداران محترم شویم.

۴۱۲۴