کلوپ: دفاع کردن برابر بایرن مونیخ آسان نیست

کلوپ: دفاع کردن برابر بایرن مونیخ آسان نیست


به گزارش "ورزش سه"، علاوه بر غیبت ویرژیل فن دایک محروم، شرایط دژان لوورن نیز برای بازی فردا شب نامشخص است و کلوپ ممکن است مجبور به استفاده از فابینیو در قلب خط دفاعی تیم خود باشد.

شرایط بازیکنان: "تمرینات واینالدوم خوب پیش رفته است و شرایط او مساعد به نظر می رسد. ژردان شقیری نیز آماده بازی کردن است اما باید دید اوضاع چگونه پیش می رود. او در مورد دژان لوورن گفت: در مورد او هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم. امروز دوشنبه است و ما سه شنبه شب باید برابر بایرن مونیخ بازی کنیم. لحظه به لحظه باید شانس بازی کردن لوورن بررسی شود و ما فردا تصمیم خواهیم گرفت.

دفاع کردن در لیگ قهرمانان آن هم در برابر بایرن مونیخ کار ساده ای نیست و شرایط بستگی به این دارد که به طور کلی چگونه برایر آنها دفاع می کنیم. لحظات زیادی در جریان بازی وجود خواهد داشت که ما باید دفاع کنیم و برای این موقعیت تمرین کرده ایم. ما باید ویژگی های مهم بایرن مونیخ از جمله سرعت، تکنیک و تجربه را مورد توجه قرار دهیم."

او در مورد رویارویی با مت هوملس و رابرت لواندوفسکی گفت: "من با این دو بازیکن در دورتموند کار کرده ام و معتقدم آنها بازیکنانی فوق العاده بودند. من از هوملس و لواندوفسکی بسیار ممنون هستم زیرا بدون حضور آنها احتمالا کارنامه من اینگونه نبود.هر دو طرف از کار کردن با هم سود بردیم و این بخشی از زندگی و تاریخچه کاری من است، پس ما همیشه احترام زیادی برای یکدیگر قائل هستیم."

او در مورد انتخاب بین لیگ برتر و لیگ قهرمانان گفت: "پاسخ به این سوال دشوار است اما قطعا هواداران لیگ برتر را انتخاب خواهند کرد، اما ما فردا تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد."