پیش بازی چلسی - منچستریونایتد

پیش بازی چلسی - منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ با اوله گونار سولسشر شرایط بسیار خوبی را تجربه می‌کنند. آنها از زمان حضور سرمربی نروژی به جای ژوزه مورینیو موفق شده اند در 12 بازی، 10 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست به ثبت برسانند و فرم بسیار خوبی را حفظ کرده اند. با این حال دیدار آخر آنها با شکست مقابل پاری سن ژرمن به پایان رسید که انتظار می‌رود آنها انگیزه بسیاری برای کسب نتیجه در دیدار امشب داشته باشند.

در آن سو چلسی پس از دو شکست سنگین مقابل منچسترسیتی و بورنموث، توانست مالمو را در لیگ اروپا به سختی شکست دهد و حالا امیدوار است با کسب پیروزی مقابل یونایتد، از زیر فشارهای فراوان خارج شود. صحبت از اخراج مائوریتزیو ساری، سرمربی این تیم نیز به میان آمده که باید دید سرانجام کار برای او به کجا خواهد رسید.

در 6 تقابل اخیر دو تیم، چلسی عملکرد بهتری از خود به جای گذاشته است. آنها توانسته اند 3 پیروزی مقابل شیاطین سرخ کسب کنند و در آن سو یونایتد 2 پیروزی به دست آورده و دیدار دیگر دو تیم با تساوی به پایان رسیده است.

متئو دارمیان، جسی لینگارد، آنتونی مارسیال و آنتونیو والنسیا به علت مصدومیت در این بازی غایب خواهند بود و حضور الکسیس سانچس هنوز مشخص نیست. چلسی نیز احتمالا از همراهی روبن لوفتوس چیک، گری کیهیل و دنیل درینک واتر به علت مصدومیت محروم است.

ترکیب احتمالی: