تکذیب علاقه شاهزاده سعودی به خرید 5 میلیارد دلاری باشگاه منچستریونایتد

تکذیب علاقه شاهزاده سعودی به خرید 5 میلیارد دلاری باشگاه منچستریونایتد

سایت رسمی فوتبالی - یکی از وزرای عربستان سعودی شایعات پیرامون علاقه محمد بن سلمان، شاهزاده این کشور، را به خرید باشگاه منچستریونایتد تکذیب کرد. 

به گزارش فوتبالی، در چند روز گذشته سان با انتشار خبری اعلام کرده بود که محمد بن سلمان آماده است تا با ارائه پیشنهاد حدود 5 بیلیون دلاری خود باشگاه منچستریونایتد را خریداری کند. این اتفاق می توانست سود 2.2 بیلیون پوندی به گلیزرها برساند که در سال 2005 با مبلغ یک بیلیون دلار این باشگاه را خریداری کرده بودند. گلیزرها موفق نشدند در طول دوران حضور خود در این باشگاه حمایت هواداران را به دنیال داشته باشند. اخیرا شاهزاده سعودی تلاش زیادی برای خرید منچستر از مالکان آمریکایی آن کرده بود. اما یکی از وزرای این کشور با انتشار توییتی تایید کرد که محد بن سلمان دیداری با نمایندگان منچستریونایتد و مرکز سرمایه گذاری خلیج فارس داشته اما این موضوع تنها برای بررسی شرایط حمایت مالی بوده است. در این توییت آمده: " خبر علاقه محمد بن سلمان به خرید منچستریونایتد کاملا اشتباه است. واقعیت این است که باشگاه جلسه ای برای بررسی شرایط پروژه حمایت مالی و سرمایه گذاری با مرکز عمومی سرمایه گذاری برگزار کرد. این مرکز به این پیشنهاد مانند هر پیشنهاد دیگری توجه کرد. "

در مهر ماه سال گذشته، منچستریونایتد تایید کرده بود که همکاری استراتژیک با عربستان سعودی و مرکز ورزش عمومی این کشور را آغاز کرده است. آنها همچنین همکاری تبلیغاتی با شرکت ارتباطی سعودی دارند. 

1070