اختصاصی/آنچه طاهری در پرسپولیس به یادگار گذاشت

اختصاصی/آنچه طاهری در پرسپولیس به یادگار گذاشت

وب سایت رسمی فوتبالی،بازیکنان و مربیان پرسپولیس در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگر قدر کار خوب مدیریت قبلی تیم‌شان را می‌دانند.

به گزارش سایت رسمی فوتبالی، بازیکنان استقلال این روز‌ها سخت از وضعیت زمین تمرین خود دلخورند و مقصر این وضعیت تیم‌شان را ضعف مدیریت باشگاه می‌دانند. شرایطی که در پرسپولیس وجود ندارد. برخی اعتقاد دارند مدیران قبلی پرسپولیس (بهرام افشار زاده و علی اکبر طاهری) وقتی قرار شد از شهردار تهران ورزشگاه برای باشگاه‌های خود بگیرند، مدیریت باشگاه پرسپولیس به نوعی زرنگی کرد و ورزشگاه شهید کاظمی را برای تیمش گرفت در حالی که هر دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا آن موقع شرایطی مشابه داشته و برای اینکه تبدیل به محل مناسبی برای تمرینات سرخابی شود، نیاز به رسیدگی فراوان داشت.

کاری که در واقع طاهری در پرسپولیس انجام داد اما افشارزاده اهمیتی به ورزشگاه امام رضا نداد.

ورزشگاه شهید کاظمی وقتی تحویل پرسپولیس داده شد در اولین اقدام زمین چمنش زیر کشت رفت. به خواسته برانکو سالن بدنسازی‌اش مجهز به وسایل روز دنیا شد که البته میسر شدن این امر هزینه میلیاردی روی دست مدیران وقت پرسپولیس گذاشت. ساخت خوابگاه، اتاق کنفرانس، اتاق مربیان، اتاق برگزاری جلسات آنالیز ، ساخت جایگاه خبرنگاران  و... از جمله اقدامات دیگری بود که در ورزشگاه شهید کاظمی انجام شد.  در کنار این قضیه همان موقع طاهری اعلام کرد که این ورزشگاه برای اینکه همیشه شرایط ایده‌ال داشته باشد نیاز به ماهی 200 میلیون تومان جهت نگهداری دارد. مدیران جانشین طاهری هم همچنان این روند را در پرسپولیس ادامه دادند تا ورزشگاه شهید کاظمی در حال حاضر بهترین شرایط را برای برگزاری تمرینات و بعضا اردوهای پرسپولیس داشته باشد. چه بسا اگر مدیران وقت استقلال هم چنین اقداماتی را انجام می‌دادند الان این تیم بزرگ و پرطرفدار کشورمان با مشکل زمین تمرین مواجه نبود.

7655