دمبله: مسی بازی ها را آسان تر می کند

دمبله: مسی بازی ها را آسان تر می کند

سایت رسمی فوتبالی - عثمان دمبله باور دارد که لیونل مسی بهترین یار در خط حمله است چرا که توجه بازیکنان حریف را به خود جلب کرده و بازی ها را بسیار آسان تر می کند.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان تیم ملی آرژانتین و فرانسه رابطه خوبی در خط حمله بارسلونا در این فصل با هم برقرار کرده اند و در تمامی رقابت ها در مجموع 43 گل به ثمر رسانده اند. بازیکن سابق دورتموند حالا جای خالی نیمار را که در سال 2017 برای خروج از زیر سایه مسی به پاری سن ژرمن پیوست، پر کرده است. دمبله خوشحال است که کاپیتانش بیشتر بار مسئولیت را برابر تیم ها بر دوش می کشد. او در گفتگو با سایت رسمی بارسا اظهار داشت: " این خیلی خوب است. او فوتبال را آسان تر می کند. من توپ را به او می دهم و او کارهایی باورنکردنی انجام می دهد. وقتی در زمین است کار برای یک مهاجم آسان تر است چون رقبا بیشتر روی او تمرکز می کنند. "

مسی و دمبله هر دو نقش مهمی در تیم ارنستو والورده برابر لیون ایفا خواهند کرد. لیون بدون شکست به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و توانست تیم قدرتمند منچسترسیتی را نیز شکست دهد. آنها در لیگ فرانسه نیز برابر پاری سن ژرمن به پیروزی رسیدند. دمبله در این باره گفت: " آنها تیمی با بازیکنان بسیار خوب هستند و پیروزی در زمین این تیم بسیار سخت. لیون این فصل عالی بوده و برابر سیتی و پی اس جی به پیروزی رسیده است. باید بدانیم که این بازی آسان نیست. نبیل فکیر بهترین بازیکن آنهاست اما بازیکنان دیگری نیز هستند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. آنها بازیکنانی خطرناک در تمام طول زمین دارند. "

1070