مهاجم سابق بارسلونا: کار بارسلونا در یافتن جانشین مسی سخت تر از جانشینی رونالدوست!

مهاجم سابق بارسلونا: کار بارسلونا در یافتن جانشین مسی سخت تر از جانشینی رونالدوست!

سایت رسمی فوتبالی - سونی اندرسون، مهاجم سابق بارسلونا، معتقد است که یافتن جانشین برای لیونل مسی بسیار سخت تر از پر کردن جای خالی رونالدوست.

به گزارش فوتبالی، بازیکن سابق تیم ملی برزیل در سال 1997 به بارسلونا پیوست تا جانشین هموطنش، رونالدو، باشد که به اینتر پیوسته بود اما نتوانست از سایه بازیکن آینده رئال مادرید رها شود. اندرسون در گفتگو با سایت گل درباره دوران حضورش در نیوکمپ اظهار داشت: " این پیچیده است. برای من این دوران بسیار سخت بود چون وقتی رسیدم پول بیشتری از رونالدو دریافت کردم و هواداران انتظار عملکرد مشابهی از من داشتند. رونالدو یک بازیکن خاص بود و هواداران چیز زیادی درباره من نمی دانستند چون در فرانسه بازی می کردم. پس از جدایی مسی، بازیکنی که شماره 10 بارسلونا را بر تن کرد دوران سخت تری نسبت به من خواهد داشت. در آن زمان گفتم که نیامدم تا جانشین رونالدو شوم چون این پروژه ای جدید و متفاوت است اما سیستم فن خال طوری طراحی نشده بود که یک مهاجم در آن گل های زیادی به ثمر برساند. "

اندرسون با تمجید از هنرنمایی مسی در زمین ادامه داد: " مسی 100% قادر است که هر بازی را هر وقت که بخواهد با پیروزی تمام کند و به همین دلیل است که والورده از او مراقبت می کند. والورده می خواهد که او در بهترین شرایطش باشد. بارسلونا از نبود او ضربه می خورد بنابراین دلیل مراقبت ها همین است. کاملا میفهمم که چرا در ترکیب ثابت برابر رئال مادرید حضور نداشت، تیم توان بازی بدون او را نیز دارد اما والورده باید بهترین بازی را از او بگیرد چون او تنها بازیکن دنیاست که می تواند به تنهایی سرنوشت یک بازی را تغییر دهد. "

1070