بارسلونا ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را به عنوان صدرنشین لیگ ترک خواهد کرد

بارسلونا ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را به عنوان صدرنشین لیگ ترک خواهد کرد

سایت رسمی فوتبالی – شکست غافلگیرکننده رئال مادرید مقابل جیرونا در خانه باعث می‌شود که هر نتیجه‌ای که رقم بخورد، پس از بازی بارسلونا در خانه رئال مادرید که دو هفته دیگر برگزار می‌شود، بارسلونا همچنان صدرنشین باشد. 

شکست رئال همراه با پیروزی پردردسر بارسلونا مقابل وایادولید به این معنا است که مردان ارنستو والورده در دو بازی بعدی هر نتیجه‌ای بگیرند صدرنشین بمانند.

آنها هفت امتیاز بیشتر از اتلتیکو مادرید و نه امتیاز بیشتر از رئال مادرید دارند و به این ترتیب حاشیه امنیت خوبی ایجاد کرده‌اند. آنها می‌توانند در ورزشگاه سانچس پیسخوان مقابل سویا ببازند، و در بازی بعد مقابل رئال سانتیاگو سولاری هم شکست بخورند، و با این حال صدرنشین بمانند. در بدترین حالت ممکن، اگر اتلتیکو و رئال هم بازی‌هایشان را ببرند، فاصله بارسلونا با اتلتیکو یک و با رئال سه امتیاز خواهد بود.

رسیدن رئال به بارسلونا دشوار است، چرا که حتی اگر این تیم با بارسلونا هم‌امتیاز باشد، باید بارسلونا را در لیگ با نتایجی مانند 0-4، 1-6 یا 2-7 ببرد تا در دیدارهای روددررو برتری داشته باشد. آنها بازی رفت را پنج بر یک باخته‌اند و باید این نتیجه را در بازی برگشت جبران کنند.

رئال پیش از بارسلونا در خانه لوانته بازی دارد و اتلتیکو هم در دو بازی بعدی با ویارئال و رئال سوسیه‌داد بازی خواهد کرد.

پیش از بازی بارسلونا در برنابئو در لیگ، آنها یک بار دیگر در این ورزشگاه با رئال بازی خواهند کرد که دیدار برگشت نیمه‌نهایی جام حذفی است.

8444