مدیر اینتر: نخواستیم ایکاردی را با پس گرفتن کاپیتانی تحقیر کنیم

مدیر اینتر: نخواستیم ایکاردی را با پس گرفتن کاپیتانی تحقیر کنیم

سایت رسمی فوتبالی – بپه ماروتا گفته پس گرفتن بازوبند کاپیتانی از مائورو ایکاردی ربطی به موضوع قرارداد او ندارد و تاثیری در آینده این بازیکن در اینتر نخواهد گذاشت.

اخیرا بازوبند کاپیتانی اینتر از ایکاردی پس گرفته و به سمیر هاندانوویچ داده شد، و او چند ساعت بعد به باشگاه اعلام کرد که در بازی با راپید وین حاضر نخواهد بود. دلیل رسمی‌ای که باشگاه اینتر برای غیبت او اعلام کرده، مصدومیت او از ناحیه زانو است.

امروز واندا نارا، همسر ایکاردی هم در توییتر اینتر را تشویق کرد.

ماروتا، مدیر اینتر گفت: «به نظرم این نشان‌دهنده عشق به باشگاه است. هرگز تنش زیادی وجود نداشته، به جز تنش بین مدیران و مربی که باید تصمیم می‌گرفتند.

این پسر مشکل انضباطی ندارد، بلکه این تغییری بود که به نظر ما برای تیم، باشگاه و خود ایکاردی بهتر بود. ما نخواستیم او را تحقیر کنیم، بلکه باید برخی مواقع تصمیماتی بگیریم.

فراموش نکنیم که ایکاردی تنها 25 سال سن دارد و منصفانه نیست که انتظار زیادی از او داشته باشیم. ما می‌خواستیم که فرهنگ پیروزی در باشگاه ادامه داشته باشد.»

دیروز برخی طرفداران به سمت خودرو واندا، همسر و ایجنت ایکاردی سنگ پرتاب کردند، در حالی که فرزندان او هم در عقب ماشین بودند. ماروتا گفت: «من به او پیام دادم و گفتم کاملا کنار آنها هستم، چون فراموش نکنیم که پای پنج کودک هم در میان است. این رفتار به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.»

8444