پدر نیمار: او به دیدار برابر منچستریونایتد نمی رسد، تماسی با بارسلونا نداشتیم!

پدر نیمار: او به دیدار برابر منچستریونایتد نمی رسد، تماسی با بارسلونا نداشتیم!

سایت رسمی فوتبالی - پدر نیمار اعلام کرد که این ستاره برزیلی تا زمان دیدار برگشت پاری سن ژرمن برابر منچستریونایتد روند درمانی مصدومیت خود را کامل نکرده و نمی تواند تا فروردین ماه به میادین بازگردد. 

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن باید 15 اسفند دیدار برگشت خود برابر منچستریونایتد را انجام دهد. آنها موفق شد با دو گل کیمپمبه و امباپه در بازی رفت به پیروزی برسند. نیمار نتوانست به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور داشته باشد و حالا پدرش احتمال حضور این بازیکن در دیدار برگشت را نیز رد کرد. پدر این بازیکن در گفتگو با تله فوت اظهار داشت: " در حال حاضر نیمار مصدوم است. این موضوع پیچیده است و کسانی که فوتبال را دوست دارند و از دیدن بازی او لذت می برند را آزار می دهد. روند درمانی حداقل 10 هفته طول می کشد. حضور او در دیدار برگشت برابر منچستریونایتد غیرممکن است. "

او همچنین درباره احتمال حضور دوباره نیمار در اسپانیا و یکی از دو تیم رئال مادرید یا بارسلونا گفت: " او در پاریس جدای از مصدومیت ها، بسیار خوشحال است. دو نفر هستند که می توانند درباره نیمار صحبت کنند، خودش و من که هرگز در این باره صحبتی نکرده این. آیا کسی هرگز چیزی از ما درباره احتمال بازگشت به بارسلونا شنیده است؟ دور نگه داشتن بازیکنی مثل او از شایعات غیرممکن است. تماسی با بارسلونا گرفته نشده است. حال و آینده او در پاریس است. صحبت درباره آینده سخت است چون در فوتبال همه چیز ممکن است تغییر کند. "

1070