مذاکره منچستریونایتد با اینتر برای جذب ایکاردی

مذاکره منچستریونایتد با اینتر برای جذب ایکاردی

سایت رسمی فوتبالی - گفته می شود که باشگاه منچستریونایتد مذاکرات خود را برای جذب مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی اینتر، با این باشگاه آغاز کرده است. 

به گزارش فوتبالی، مائورو ایکاردی پس از برکنار شدن از کاپیتانی اینتر آماده است تا در انتهای فصل این باشگاه را ترک کند. گفته می شود که اینتر از رفتار این بازیکن ناراضی است و قصد دارد او را به فروش برساند. بند فسخ قرارداد فعلی این بازیکن 100 میلیون یورو است و می تواند از این طریق در تابستان به تیم دیگری ملحق شود. ساندی اکسپرس خبر داده که منچستریونایتد در حال مذاکره با اینتر برای انتقال این بازیکن به اولدترافورد در تابستان آینده است. در این خبر همچنین آمده که یونایتد آماده است تا روملو لوکاکو را به عنوان بخشی از این قرارداد به اینتر واگذار کند و این بازیکن بلژیکی نیز از این شرایط آگاه است. اما لولکاکو ترجیح می دهد که به جای اینتر به یوونتوس بیپوند و شاید انتقال او به سن سیرو نیاز به زمانی برای قانع کردن این بازیکن به انجام این انتقال داشته باشد.

ایکاردی بازی برابر راپیدوین در چارچوب رقابت های لیگ اروپا را از دست داد و در دیدار امروز اینتر برابر سمپدوریا در سری آ نیز حضور نخواهد داشت. دلیل این غیبت مصدومیت او از ناحیه زانو اعلام شده است. این بازیکن تیم ملی آرژانتین که اخیرا به شدت به باشگاه رئال مادرید لینک شده بود، بهترین گلزن اینتر در این فصل به حساب می آید. ایکاردی در 28 دیداری که در این فصل برای اینتر انجام داده 15 گل به ثمر رسانده است. 

1070