کورتوا: گرت بیل به شب بیداری فرهنگ مادرید عادت نکرده و 11 شب می خوابد!

کورتوا: گرت بیل به شب بیداری فرهنگ مادرید عادت نکرده و 11 شب می خوابد!

سایت رسمی فوتبالی - تیبو کورتوا با انتقاد از هم تیمی خود در رئال مادرید، گرت بیل، مدعی شد که این بازیکن نتوانسته خود را با شیوه زندگی در اسپانیا تطبیق دهد. 

به گزارش فوتبالی، کورتوا مدعی شده که بیل اخیرا از هم تیمی های خود دوری می گزیند و ترجیح می دهد به جای صرف غذا تا دیرهنگام با بازیکنان، خیلی زود به خواب برود. بیل که بیشتر اوقات فراغت خود را در زمین گلف سپری می کند، بارها به بازگشت به لیگ برتر انگلیس لینک شده است. دروازه بان رئال مادرید مدعی شده که بازیکنان این تیم، بیل را گلف باز صدا می کنند. کورتوا در گفتگو با روزنامه HLN اظهار داشت: " توصیف گرت در یک کلمه کار دشواری است. باید بگویم که او استعداد زیادی دارد اما این که نمی تواند گاهی این استعداد را به درخشش برساند، ناراحت کننده است. ما مانند کسی که در مادرید متولد و بزرگ شده، زندگی می کنم. دیر غذا می خورم، دیر به رختخواب می روم. این سبک زندگی آنهاست. چند شب قبل ما به همراه تمام تیم قرار شام داشتیم. اما بیل و کروس نیامدند. آنها مدعی شدند که قرار شام بسیار دیروقت است. ما حدود ساعت 9:30 قرار داشتیم و غذا را حدود 10:15 آغاز کردیم و در نیمه شب قهوه خوردیم. حدود ساعت یک شب به رختخواب رفتیم. تمرین ما هر روز ساعت 11 صبح است و فکر می کنم این زمانبندی عالی باشد. اما بیل به ما گفت که نمی توانم با شما همراه باشم چون ساعت 11 می خوابم. "

کورتوا اولین بازیکن رئال مادرید نیست که در هفته های اخیر از گرت بیل انتقاد کرده است. مارسلو هفته گذشته مدعی شد که این وینگر هنوز و علیرغم 6 سال زندگی در پایتخت اسپانیا نمی تواند به زبان این کشور صحبت کند. مارسلو اخیرا به مارکا گفته بود: " بیل نمی تواند اسپانیایی صحبت کند و تنها به زبان انگلیسی و با ایما و اشاره حرف خود را می زند. "

1070