همسر ایکاردی: انصراف رئال مادرید از خرید او به دلیل رفتارهای من کذب محض است

همسر ایکاردی: انصراف رئال مادرید از خرید او به دلیل رفتارهای من کذب محض است

سایت رسمی فوتبالی - واندا نارا تاکید دارد که داستان انصراف رئال مادرید از خرید ایکاردی به دلیل رفتارهای او کاملا دروغ و اشتباه است. 

به گزارش فوتبالی، همسر ایکاردی که مدیر برنامه های این بازیکن نیز هست، در حال مذاکره با اینتر برای تمدید قرارداد ستاره آرژانتینی است اما به نظر می رسد که شرایط چندان خوب پیش نمی رود. روزنامه اسپانیایی مارکا روز شنبه مدعی شد که رئال مادرید از خرید این مهاجم منصرف شده چرا که نمی خواهد با واندا نارا به عنوان مدیر برنامه او رو در رو شود. واندا شنبه شب در توییتر خود و در پستی که چندی بعد آن را پاک کرد، نوشت: " این نسخه از داستان کاملا اشتباه است. شاید زمان ثابت کند که من درست می گفتم. همانطور که وقتی از علاقه جدی یک تیم ایتالیایی ( یوونتوس ) خبر داده بودم. آنها طوری با من رفتار کردند که انگار من دروغگو هستم اما یک ماه بعد مدیر ورزشی آنها نیز به این موضوع اعتراف کرد. "

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس، چندی قبل تایید کرد که این تیم پیشنهادی برای خرید ایکاردی ارائه داده اما در عوض کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفته است. واندا همچنین پیام هایی را برای اینتر و هوادارانش منتشر کرد که یکی از شامل تعدادی از عکس های ایکاردی بود که پس از شکست با پیراهن اینتر اشک می ریخت و همچنین کلیپی از گل های حساس او برابر تاتنهام، بارسلونا و میلان را نیز به اشتراک گذاشت.

1070