پوگبا: سولسشر خوشحالی را به ما برگرداند و این تیم را دوباره یونایتد کرد

پوگبا: سولسشر خوشحالی را به ما برگرداند و این تیم را دوباره یونایتد کرد

سایت رسمی فوتبالی - پوگبا معتقد است که حضور سولسشر روی نیمکت منچستر باعث شده تا خوشحالی به جمع بازیکنان بازگردد و تیم بار دیگر به اصالت خود برسد. 

به گزارش فوتبالی، یونایتد از زمان برکناری مورینیو و حضور سولسشر در ماه آذر، تنها در یک دیدار برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان شکست خورده است. پوگبا معتقد است که تجربه سولسشر به دوباره یونایتد شدن تیم کمک بسیاری کرده است. او در این باره به سان گفت: " من تلاش می کنم تا تجربیاتم را در اختیار جوان ترها بگذارم چون این شانس را داشتیم که در جام جهانی، فینال لیگ قهرمانان و فینال لیگ اروپا بازی کنم. بنابراین تلاش می کنم تا به پسرها کمک کنم. این فرهنگ این باشگاه و نسل بکهام، اسکولز و گری نویل است. یک بار شنیدم در این باشگاه سن معنی ندارد. تا وقتی برای بازی کردن آماده باشی می توانی در کنار جوانترها بازی کنی و خودت را ثابت کنی. این روش کار ماست. این منچستریونایتد است، تو در این باشگاه شانس بازی داری. بازیکنان جوان می توانند بیایند و خودشان را ثابت کنند و از بازی لذت ببرند و به بازیکنان تراز اول در تیم اول تبدیل شوند. "

پوگبا در ادامه درباره شرایط حضور سولسشر در منچستریونایتد گفت: " او کمک زیادی به من و همه بازیکنان کرد. او شادی و لذت را به همه ما برگرداند. سولسشر بازیکن سابق منچستریونایتد است و فرهنگ باشگاه را می شناسد. او همه چیز را درباره باشگاه می داند و می داند چطور با بازیکنان صحبت کند. بنابراین این کمک بزرگی برای من است. تماشای همه بازیکنان که از این اتفاق لذت می برند، بسیار خوب است. همه آنها در کنار هم بازی و تلاش می کنند و پیروز می شوند. این چیزی است که ما می خواهیم چون آغاز سختی داشتیم. حالا بازگشتیم اما هنوز کارهای زیادی مانده که باید انجام دهیم. "

1070