دعوای علنی در توییتر؛ اختلاف ایکاردی و خواهرش بالا گرفت

دعوای علنی در توییتر؛ اختلاف ایکاردی و خواهرش بالا گرفت

سایت رسمی فوتبالی - مائورو ایکاردی نه تنها به دلیل رفتارهای همسر و مدیر برنامه اش با باشگاه اینتر به مشکل خورده بلکه به صورت علنی در توییتر با خواهرش به مشاجره پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، به نظر نمی رسد که این مهاجم در حال حاضر آرامش چندانی داشته باشد چرا که بیشتر به دلیل رفتارهای واندا نارا در مذاکرات برای ثبت قرارداد جدید و نظراتی که در شبکه های اجتماعی منتشر می کند، کاپیتانی اینتر را از دست داده است. او سپس از بازی برابر راپیدوین و سمپدوریا کنار گذاشته شد هرچند که گفته می شود به دلیل مصدومیت زانو این اتفاق رخ داده است اما بسیاری باور دارند که او در حال طفره رفتن از بازی برای اینتر است. شنبه شب او سکوتش را به بدترین نحو شکست و در انظار عمومی به مشاجره با خواهرش، ایوانا، پرداخت. مدتی بود که ایوانا در چندین برنامه تلوزیونی خواهان دیدار برادرزاده هایش بود و واندا را به تحریک برادرش علیه خود متهم می کرد. در پاسخ واندا نیز مدعی شده بود که او تنها برای دریافت پول از برادر موفقش این رفتارها را انجام می دهد. شنبه شب و پس از این که ایوانا بار دیگر از مائورو نوشت، سرانجام ایکاردی واکنش نشان داد. او در توییتر نوشت: " این اتفاق رخ نمی دهد. چرا این زمانی که اینجا صرف می کنی را به کار کردن اختصاص نمی دهی؟!! با این روش به هیچ چیز نخواهی رسید. به یاد داشته باش که درباره بعضی از 6 برادر دیگرت نیز بپرسی، کاری که هرگز در توییتر انجام نمی دهی. خداحافظ. "

ایوانا در پاسخ نوشت: " نیازی ندارم در توییتر از آنها بپرسم چرا هروقت تماس میگیرم، پاسخ من را می دهند. آنها عروسک خیمه شب بازی نیستند که کسی آنها را کنترل کند. دست از احمق بودن بردار و چشم هایت را باز کن. به فردی برگرد که پیش از این بودی. "

1070