لوپاریزین: کار رابیو و بارسلونا را تمام شده بدانید

لوپاریزین: کار رابیو و بارسلونا را تمام شده بدانید

سایت رسمی فوتبالی- "آدرین رابیو تابستان پیش رو به بارسلونا خواهد رفت." این خبری تائیدی است که روزنامه لوپاریزین در شماره روز جمعه اش به چاپ رساند. 

تا پیش ازاین به نظر می رسید که بارسایی هابا خرید فرانکی دی یونگ از تلاش برای به خدمت گرفتن آدرین رابیو ستاره یاغی پاری سن ژرمن دست کشیده اند ولی رسانه های فرانسوی در گزارش هایشان به این نکته اشاره دارند که مقصد نهایی رابیو، باشگاه کاتالان است.

روزنامه لوپاریزین در گفتگو با برخی از نزدیکان رابیو این خبر را منتشر کرده است. این درحالی است که رابیو این روزها شرایط خوب و دلنشینی در باشگاه پاری سن ژرمن ندارد و می داند که تا پایان فصل ممکن است دیگر فرصت حضور در زمین چمن را نداشته باشد و این کار را برایش خیلی سخت کرده است. البته این وضعیت باعث نخواهد شد تا او ناامید شود. یکی از اعضای خانواده رابیو در گفتگو با روزنامه لوپاریزین گفت:« آدرین از نظر روانی نشان داده که انگیزه های به مراتب بیشتری نسبت به آنچه ما توقع داشتیم، دارد.»

جالب اینجاست که او رفتاری مثال زدنی را درطول این مدت داشته. هفته گذشته و یک روز قبل از آنکه پاری سن ژرمن برای مصاف با یونایتد درلیگ قهرمانان اروپا راهی انگلیس شود، رابیو یکی از آخرین افرادی بود که کمپ تمرینی تیمش را ترک کرد و این درحالی بود که می دانست که حتی برای همراهی تیمش دراین سفر نیز به کاروان تیم دعوت نشده است.


روزنامه لوپاریزین درادامه این گزارش با شفافیت تمام اعلام کرده که فصل آینده رابیو در بارسلونا خواهد بود واین تئوری را با دو موضوع حمایت کرده است. اول اینکه رابیو در فصل تابستان بازیکن آزاد خواهد بود و درنتیجه سران بارسا برای به خدمت گرفتن او نیازی به مذاکره و رایزنی با پاری سن ژرمن ندارند و توافقات نهایی با این بازیکن جوان نیز حاصل شده است و بر سر دستمزد ، پاداش انتقال به بارسلونا و برنامه های ورزشی کاملا به توافق رسیده اند. فاکتور دوم این است که به احتمال قریب به یقین ایوان راکیتیچ فصل آینده در بارسلونا نخواهد ماند و به همین خاطر و به رغم آنکه دی یونگ به بارسا پیوسته، رابیو باز هم فضای حضور در ترکیب اصلی را خواهد داشت.

شایداین سوال برایتان مطرح شود که اگر همه چیز تمام شده است، چرارابیو هنوز قراردادی را با بارسا به امضا نرسانده؟ روزنامه لوپاریزین در پاسخ به این سوال نوشته که رابیو در انتظار زمان مناسبی است تا درآن زمان کار را تمام کند. این درحالی است که برخی رسانه های اسپانیایی حسابی بی قرار آن هستند  که این قرارداد هرچه سریعتر امضا شود.

6363