حیرت روزنامه های فرانسوی از "مسی مکزیکی" بتیس

حیرت روزنامه های فرانسوی از "مسی مکزیکی" بتیس

سایت رسمی فوتبالی- دیدار دو تیم رن و رئال بتیس از سری بازی های لیگ اروپا که پنجشنبه شب برگزار شد با تساوی 3-3 به پایان رسید. در جریان این بازی، بازیکنان تیم رن فرانسه نتوانستند دیگو لاینس را مهار کنند و ستاره مکزیکی رئال بتیس با ارائه یک بازی خیره کننده توانست مرد سرنوشت ساز بازی باشد.

او که درپی مصدوم شدن جونیور به عنوان بازیکن ذخیره وارد ترکیب بتیس شد، نقش پررنگی در تساوی تیمش مقابل رن داشت و در دقیقه پایانی بازی گل تساوی بخش را برای تیمش به ثمر رساند.

بعد از اتمام این بازی رسانه های فرانسوی در گزارش هایشان به تمجید از عملکرد لاینس پرداختند و روزنامه معتبر فرانس فوتبال در گزارشی اختصاصی اطلاعاتی را در مورد این بازیکن مکزیکی منتشر کرد وتیتر زد:« پنج نکته ای که باید در مورد مسی مکزیکی که رن را شکنجه کرد، بدانید.»

در این گزارش به این نکته اشاره شده که این بازیکن در سن و سال کم فوتبالش را در مکزیک و در تیم آمه ریکا شروع کرد و در بازی دوستانه تیم ملی مکزیک مقابل آمریکا نیز حضور داشت. به علاوه این بازیکن ریزنقش را چه از نظر ریز قامتی و چه ازنظر توانایی هایش در دریبلینگ و به حرکت درآوردن توپ گویی که به پایش چسبیده، با لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا مقایسه کرده اند. 


دربخش دیگری از این گزارش به این نکته اشاره شده که این بازیکن توانایی بازی درهریک از پستهای تهاجمی ، چه در جناحین و چه در پست بازیکن شماره 10 و پشت سرمهاجمان را دارد.

درنهایت هم در گزارش فرانس فوتبال ابراز حسرت شده که چرا این بازیکن مکزیکی در لیگ یک فرانسه بازی نمی کند. 


لیون از جمله تیمهایی بود که تلاش فراوانی برای به خدمت گرفتن این بازیکن مکزیکی انجام داده بود ولی در نهایت در نبرد برای خریدش ناکام ماند و در فینال بین بتیس و آژاکس، این باشگاه اسپانیایی بود که موفق شد تا این ستاره ریزنقش و جوان مکزیکی را با قراردادی 5 ساله به خدمت بگیرد.

6363