ایکاردی جوجه اردک زشت اینتر؛ هیچ یک از بازیکنان حامی او نیستند

ایکاردی جوجه اردک زشت اینتر؛ هیچ یک از بازیکنان حامی او نیستند

سایت رسمی فوتبالی- داستان مائورو ایکاردی در باشگاه اینترمیلان وارد فاز تازه ای شده است. هفته گذشته هفته ای جنجالی برای این مهاجم آرژانتینی بود. در ابتدا اعلام شد که مسئولان باشگاه اینتر بازوبند کاپیتانی تیم را از او گرفته اند و پس از آن اعلام شد که نام او درلیست بازیکنان آماده نرآتزوری برای مصاف با راپید وین در لیگ اروپا قرار نگرفته است.

کمی بعد لوچانو اسپالتی سرمربی اینتر اعلام کرد که او نام ایکاردی را در لیست قرارداده بود ولی خود این بازیکن آرژانتینی اعلام کرد که تیمش را در سفر به اتریش همراهی نخواهد کرد.

حالا یکی از مدیران باشگاه اینتر در صحبت هایی اعلام کرده که چه باعث شده که مقامات نرآتزوری چنین تصمیمی درمورد ایکاردی بگیرند. پیرو آئوسیلیو، یکی از مدیران اینتر در گفتگو با رای گفته که ایکاردی نماینده ایده آلی برای هم تیمی هایش نیست. او دراین رابطه گفت:« این امکان وجود دارد که اینتر در پایان فصل به فکر فروش ایکاردی بیفتد. مشکل اصلی مشکلی است که با رختکن تیم داریم. در سایر موارد مثل این، سران باشگاه، به دفاع از کاپیتان تیم برمی خاستند و کاری می کردند که او بازوبند کاپیتانی تیم را در اختیار داشته باشد. اما این بار بازیکنان تیم گفتند که حس نمی کنند که ایکاردی نماینده خوبی به عنوان کاپیتان تیم است.»


قرارداد فعلی ایکاردی با اینترمیلان تا سال 2021 اعتبار دارد و تا چندی پیش مذاکرات برسر تمدید قرارداد او در جریان بود. اما رفتارها و صحبتهای ناپسند واندا نارا، همسر و مدیربرنامه های ایکاردی، صبر مدیران اینتر را لبریز کرده و این روزها احتمال تمدید قرارداد ایکاردی بعیدتر از هرزمان دیگری به نظر می رسد و انتظار می رود که مدیران نرآتزوری در پایان فصل درهای باشگاه را برای جدایی او به روی این مهاجم آرژانتینی بازکنند.

6363