بیل و رد پیشنهادهای یونایتد و چلسی برای ماندن در مادرید

بیل و رد پیشنهادهای یونایتد و چلسی برای ماندن در مادرید

سایت رسمی فوتبالی – روزنامه بریتانیایی تایمز در گزارشی به این نکته اشاره کرده که دو باشگاه منچستریونایتد و چلسی برای خرید گرت بیل ستاره ولزی باشگاه مادریدی ابراز تمایل کرده اند؛ اما بیل ترجیح می دهد که تا سال 2022 در تیم مادریدی باقی بماند.

در گزارش روزنامه تایمز به این نکته اشاره شده که گرت بیل چندین پیشنهاد از لیگ برتر انگلیس دریافت کرده ولی هدفش این است که در رئال مادرید فوتبالش را دنبال کند؛ باشگاهی که تا سال 2022 با آن قرارداد دارد.

طبق این گزارش دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد از جمله باشگاه هایی هستند که در برنامه هایشان برای خرید گرث بیل تلاش می کنند اما با پاسخ منفی بیل مواجه شده اند. بیل در بازی های اخیر رئال نقش نسبتا قابل قبولی داشته ودردربی شهر مادرید برای تیمش به گل رسید واین گل نقش پررنگی در برد رئال مقابل حریف همشهری داشت. او در شادی بعد از گل خود ژستی را با دستش اجرا کرد که حالا پرونده او در حال بررسی است و ممکن است با محرومیتی مواجه شود که شاید تا 12 جلسه محرومیت برسد.


مسئولان باشگاه لالیگا در حال بررسی پرونده بیل هستند و هنوز مشخص نیست که چه محرومیتی برای او درنظر گرفته خواهد شد. بیل دومین بازیکن رئال مادرید است که در این فصل بیشترین مشارکتها را در گلهای تیمش داشته است.

6363