کلافگی امری و آرسنال از اوزیل؛ ستاره آلمانی می خواهد بماند

کلافگی امری و آرسنال از اوزیل؛ ستاره آلمانی می خواهد بماند

سایت رسمی فوتبالی- مسعوت اوزیل ستاره آلمانی باشگاه آرسنال این روزها حسابی در کانون بحران قرار گرفته است. در آرسنال هیچ کسی خواهان او نیست و سران باشگاه در تلاش هستند تا او را حتی به صورت قرضی به تیم دیگری واگذار کنند ولی خود اوزیل تمایلی به ترک آرسنال ندارد و همین شرایط سران آرسنال را حسابی کلافه کرده است.

اوزیل اخیرا با انتشار پیغامی در توئیتر اعلام کرده که درباشگاهی است که به آن تعلق دارد و بدین ترتیب احتمال جدایی اش از آرسنال را رد کرده است. این درحالی است که او در سن 30 سالگی فصل ناامید کننده ای را پشت سرمی گذارد.

اونای امری سرمربی اسپانیایی آرسنال به ندرت روی اوزیل حساب باز می کند. اما گویا اوزیل از زندگی در لندن راضی است. او اخیرا در صفحه توئیترش نوشته:« وقتی شروع به حمایت از یک باشگاه فوتبال می کنی، حمایتت به خاطر جامها، بازیکنان ویا تاریخچه باشگاه نیست. اگر از این تیم حمایت می کنی، به این خاطر است که جایگاهی در آنجا پیدا کرده ای. من جایی را پیدا کرده ام که به آن تعلق دارم.» و این جمله را به نقل از دنیس برگکمپ اسطوره باشگاه آرسنال نوشته است.


این درحالی است که در طول ماه های اخیر اونای امری تلاشهای زیادی انجام داد تا بتواند اوزیل را به روزهای اوجش بازگرداند و حالا دیگر ناامید شده است. او چندی پیش اوزیل را کاپیتان تیمش کرد و تمام شرایط ممکن را برای او فراهم نمود تا بتواند بازیهای بهتری از اوزیل بگیرد. اما تمام این تلاشها نافرجام بود. مصدومیت اوزیل از ناحیه کمر و پس از آن مصدومیت دیگری از ناحیه زانو باعث شد تا او مدتی از میادین ورزشی به دور بماند و در بازی اخیر آرسنال مقابل باته بوریسوف در لیگ اروپا، حتی نام او در لیست بازیکنان آرسنال قرار نگرفت.

اوزیل یکی از بازیکنانی است که بیشترین دستمزد را در آرسنال دریافت می کند و به همین خاطر سران توپچی ها قصد دارند تا با فروش و یاواگذاری قرضی او به تیمی دیگر، دستمزد برخی از بازیکنانشان که راندمان بهتری دارند را افزایش دهند.

6363