واکنش اسپالتی به احتمال بازگشت ایکاردی به اینتر

واکنش اسپالتی به احتمال بازگشت ایکاردی به اینتر

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات بین باشگاه اینتر و مائورو ایکاردی در حال افزایش است و وی به دلیل آنچه از سوی اسپالتی مصدومیت اعلام شد، در دیدار این هفته نراتزوی برابر سمپدوریا نیز غایب خواهد بود.

اسپالتی گفت: "تصمیمی که در مورد ایکاردی گرفته شد در مسیر برقراری برای عدالت و آرامش تیم و به سود همه بود، زیرا آرامش تیم از همه چیز مهم تر است اما ما قصدی مبنی بر تصمیم گیری علیه ایکاردی نداشته ایم و به خود وی نیز این موضوع را گفتیم. امیدوارم این حواشی همینجا به پایان برسد زیرا مساله مهم فعلا نتایج و عملکرد اینتر در بازی های پیش رو است.

متئو پولیتانو گاهی در ترکیب ساسولو در پست ایکاردی تجربه بازی کردن داشته و ایوان پریشیج نیز از لحاظ فیزیکی قادر به حضور در آن منطقه است. در دیدار این هفته برابر سمپدوریا، ایکاردی به علت مصدومیت غایب خواهد بود.

بازگشت ایکاردی به ترکیب اینتر؟ با روشی منطقی این مسئله قابل حل خواهد بود. مهم ترین مسئله حفظ احترام خواهد بود زیرا همه بازیکنان باید در خدمت تیم باشند و هیچ چیزی مهم تر از این اصل نیست.

واکنش رختکن به تغییرات ایجاد شده مثبت بوده است. رهبر بزرگ ما در رختکن آندره رانوکیا است زیرا وی همیشه در شبکه های اجتماعی حامی تیم بوده و به بازیکنان روحیه می دهد."