جلالی: دقیقه 14 داور روند بازی را تغییر داد/خیلی زود 10 نفره شدیم

جلالی: دقیقه 14 داور روند بازی را تغییر داد/خیلی زود 10 نفره شدیم

وب سایت رسمی فوتبالی-سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم ولی اتفاقی که داور در بازی رقم زد شرایط را تغییر داد.

به گزارش فوتبالی، مجید جلالی بعد از شکست ۳ بر یک مقابل پارس جنوبی در نشست خبری گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم ولی اتفاقی که داور در بازی رقم زد شرایط فرق کرد. در زمین گل و شل که دقیقه ۱۴، ده نفره می شوید و یک گل به خودی هم میزنیم شرایط برای ما سخت شد. خیلی مشکل است که بخواهید بیش از ۷۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی کنیم. امیدوارم در هفته های بعد این نتیجه را جبران کنیم.

وی در مورد اینکه بازی بیشتر فیزیکی بود و نظر شما در مورد داور مسابقه چیست، گفت: عرض کردم تصمیم داور در دقیقه ۱۴ جریان بازی را به طور کامل تغییر داد و آن صحنه به گونه ای نبود که بازیکن ما اخراج شود. بازیکن حریف با آرنج به صورت سجاد ‌آشوری زد ولی داور حتی خطا هم نگرفت. داور خوب داوری نکرد.

سرمربی تیم نساجی در مورد اینکه وضعیت و  جو ورزشگاه چطور بود و تیم شما را تحت تاثیر قرارداد یا نه، گفت: امروز خوب بازی را شروع کردیم و دو موقعیت گل هم داشتیم و خیلی زود ۱۰ نفره شدیم و این فشار زیادی روی تیم ما وارد کرد.

7655