نیمار: زندگی برای جنگجویان است

نیمار: زندگی برای جنگجویان است

سایت رسمی فوتبالی - نیمار که در حال ادامه روند درمان مصدومیت خود است با انتشار پیامی در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که زندگی برای جنگجویان است. 

به گزارش فوتبالی، ستاره پاری سن ژرمن از زمانی که در رقابت های جام حذفی فرانسه و پیروزی برابر استراسبورگ در ماه گذشته دچار مصدومیت شد، هنوز برای این تیم پاریسی به میدان نرفته است. این بازیکن 27 ساله در پیروزی 2 - 0 تیمش برابر منچستریونایتد غایب بود اما امیدوار است که برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آماده باشد مگر این که تیم توماس توخل در دیدار برگشت در ورزشگاه خانگی خود برابر شیاطی سرخ شکست بخورند. این مهاجم در گفتگو با یک برنامه در شبکه اجتماعی یوتیوب اظهار داشت: " شرایط بهتر است. ما درمان های بسیاری را انجام دادیم و بعضی از آنها در سریعترین حالت ممکن در حال پاسخ دهی هستند و ما از این روند خوشحال هستیم. نمی توانم برای انجام کاری که دوست داشتنی کار زندگی من است، صبر کنم. زمان درمان 8 تا 10 هفته است و این تصور ماست. من فکر می کنم 10 هفته حداکثر زمان آن است. در حال تلاش برای درمان هستیم. "

نیمار با انتشار تصویری از خود برابر یک جت خصوصی و در حالی که دو عصا را برابر سینه خود گرفته بود، در اینستاگرام خود نوشت که زندگی برای جنگجویان است. باشگاه پاری سن ژرمن بدون نیمار در روزهای اخیر نیز با 10 امتیاز اختلاف صدرنشین لیگ فرانسه است و تنها در این فصل در یک بازی شکست را پذیرا شده است. 

1070