سرمربی سابق رئال مادرید: بیل احترامی برای هواداران قائل نیست

سرمربی سابق رئال مادرید: بیل احترامی برای هواداران قائل نیست

سایت رسمی فوتبالی - گرت بیل در طول دوران حضور خود در رئال مادرید با انتقادات زیادی روبرو بوده و حالا سرمربی سابق این تیم مدعی شده که این بازیکن ولزی احترامی برای هواداران باشگاه قائل نیست.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن ولزی هفته گذشته و پس از این که هم تیمی اش، مارسلو، فاش کرد که او علیرغم عزیمت به اسپانیا در سال 2013 از تاتنهام، تنها 4 کلمه اسپانیایی یاد گرفته است، مورد انتقادات شدیدی قرار گرفت. بیل پس از 6 سال حضور در پایتخت اسپانیا نتوانسته این زبان را یاد بگیرد و سرمربی سابق ولز، جان توشاک، می گوید که او باید تلاش بیشتری برای بهبود این شرایط انجام دهد. توشاک که دو فصل را به عنوان سرمربی رئال مادرید روی نیمکت این تیم گذرانده، معتقد است که هنوز برای تغییر شرایط دیر نیست. او در گفتگو با یک برنامه رادیویی اسپانیا اظهار داشت: " وقتی به یک تیم خارجی می رود و از دایره محبوبیت هوادارانش خارج می شوید باید حداقل تلاش کنید که به زبان آنها صحبت کنید. بیل نیاز به تلاش بیشتری دارد. "

به نظر می رسد که بیل یاد گرفته از راه های دیگری ارتباط برقرار کند. او به دلیل رفتارها و علامت هایی که پس از گلزنی برابر اتلتیکو مادرید با بدنش نشان داد، توسط کمیته انضباطی لالیگا فرا خوانده شده است. 

1070