واکنش کولیبالی به پیشنهاد منچستریونایتد: از این پیشنهادات خوشحالم اما می خواهم در ناپولی بمانم

واکنش کولیبالی به پیشنهاد منچستریونایتد: از این پیشنهادات خوشحالم اما می خواهم در ناپولی بمانم

سایت رسمی فوتبالی - کالیدو کولیبالی با ابراز خوشحالی از جلب نظر باشگاه های بزرگ، مدعی شد که انگیزه های بسیاری برای ادامه حضور خود در منچستریونایتد دارد. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی سنگال حدود 100 میلیون یورو ارزش گذاری شده و باشگاه هایی چون منچستریونایتد، چلسی، بارسلونا و آرسنال علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارند. رای اسپرت از او پرسیده که آیا خودش را به عنوان یکی از بهترین مدافعان جهان می شناسد و کولیبالی در پاسخ به این سوال گفت: " در این باره نمی دانم اما همیشه سعی کردم فرد بهتری باشم. از زمانی که به اینجا آمدم تمرکز همیشه روی پیشرفت با ناپولی بوده است. عملکرد خوبی داشتم و می خواهم به پیشرفتم در این تیم ادامه بدهم. "

کولیبال همچنین در پاسخ به سوالاتی درباره شایعات مداوم پیرامون پیوستنش به باشگاه های بزرگ اروپایی اظهار داشت: " از این پیشنهادات خوشحالم و دانستن این موضوع خوب است اما تنها بر ناپولی تمرکز و پیشرفت در آنچه در زمین انجام می دهم، تمرکز کرده ام. من انگیزه های زیادی در ناپولی دارم و می خواهیم ثابت کنیم که در بالاترین سطح قرار داریم و من قصد دارم به پیشرفتم در این تیم ادامه دهم. "

1070