حدود 50 تبریزی در رشت/ حضور مدیر بازاریابی سازمان لیگ در جایگاه ویژه

حدود 50 تبریزی در رشت/ حضور مدیر بازاریابی سازمان لیگ در جایگاه ویژه

وبسایت رسمی فوتبالی- به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس؛ بازیکنان تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز پیش از آغاز دیدار این تیم مقابل سپیدرود رشت با تی‌شرت‌هایی منقش به شماره 23 که متعلق به توحید غلامی بازیکن مصدوم این تیم است پا به میدان گذاشتند، غلامی با مصدومیت رباط صلیبی فصل را از دست داد.

*علی کریمی و کادر فنی سپیدرود رشت پیش از آغاز دیدار به سمت کادر فنی ماشین‌سازی رفته و با سرمربی و کادر فنی سبزپوشان تبریزی خوش‌وبش کردند.

*تمامی بازیکنان تیم ماشین‌سازی تبریز در اقدامی قابل‌تحسین پیش از آغاز مسابقه به سمت علی کریمی سرمربی سپیدرود رشت رفتند و از وی برای حضور در میدان رخصت گرفتند.

*پروژکتورهای ورزشگاه از دقیقه 15 روشن‌شده و بازی زیر نور در حال برگزاری است.

*عزیز معبودی از ماشین‌سازی و حمیدرضا طاهرخانی از سپیدرود در دقیقه 25 با یکدیگر درگیری لفظی پیداکرده و داور مسابقه باکارت زرد به هر دو بازیکن به قائله خاتمه داد.

*محمدصادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ در کنار مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با حضور در جایگاه ویژه، دیدار دو تیم سپیدرود رشت و ماشین‌سازی را از نزدیک تماشا می‌کند، در چند روز اخیر کشمکش‌های بین باشگاه سپیدرود رشت و فدراسیون فوتبال بالاگرفته و باشگاه سپیدرود به دلیل عدم دریافت کامل حق‌وحقوق تبلیغات محیطی، قصد جلوگیری از نصب این تبلیغات در ورزشگاه سردار جنگل رشت را داشت.

*در پایان نیمه نخست تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه به پنج هزار تن افزایش پیدا کرد، کم‌تر از 50 تن از این تعداد را هواداران ماشین‌سازی تبریز تشکیل می‌دهند.

*داور در نیمه نخست یک دقیقه وقت اضافه اعلام کرد، دیدار دو تیم در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

۴۱۲۴