تونیتو: یک ساعت معطل کریس می ماندم تا از بدنسازی دل بکند

تونیتو: یک ساعت معطل کریس می ماندم تا از بدنسازی دل بکند

سایت رسمی فوتبالی- تونیتو، بازیکن سابق اسپانیایی دنیای فوتبال، در ماه های ابتدایی حضور کریس رونالدو، در رختکن اسپورتینگ لیسبون با او هم تیمی بود.

آن زمان هنوز کریس رونالدو تبدیل به یک سوپراستار نشده بود و روزهای ابتدایی فوتبالش را پشت سرمی گذاشت. تونیتو و کریس رونالدو مجموعا 25 بازی درکنار هم برای اسپورتینگ برگزار کردند و پس از آن مسیرهایشان از هم جدا شد.

تونیتو در نهایت با پیراهن آ.ا.ک لارناکا از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و حالا درگفتگو با گاتزتادلوسپورت به مرور خاطرات فوتبالی اش درکنار کریس رونالدو پرداخته:« کریستیانو رونالدو پسربچه ای شد که تبدیل به یک مرد شد: فروتن، جاه طلب با عزمی راسخ و در عین حال حرفه ای. یادم می آید که در یکی از جلسه های تمرینی تیم، خطاب به کریس گفتم:" بس است؛ انقدر زیاده روی و اغراق نکن."»

او به علاوه یادآوری کرد که همیشه مجبور بود تا چندین دقیقه منتشر کریس بماند تا بتواند به خانه برود؛ چرا که طبق عادت، او در هنگام ترک باشگاه، کریس رونالدو را نیز تا خانه اش می رساند. تونیتو در ادامه گفت:« من راننده کریس رونالدو هم بودم و او را به خانه شان می بردم. ولی مجبور بودم یک ساعت در مرکز تمرینی تیم منتظرش بمانم؛ چون کریس هیچ وقت دلش نمی خواست باشگاه را ترک کند. من منتظر می ماندم و او در سالن بدنسازی مشغول انجام تمرینات بود.. من دائما به پنجره سالن بدنسازی می زدم و می گفتم:" بریم کریس. دیر شده است".»

این موضوع حکایت از آن داردکه کریس رونالدو از همان روزهای ابتدایی فوتبالش با عزمی راسخ برای موفقیت در دنیای فوتبال می کوشیده و یکی از رازهای موفقیت که تلاش فراوان است را از همان زمان دنبال می کرده.

6363