سپیدرود یک- ماشین سازی یک/ فرار شاگردان کریمی با گل دقایق پایانی

سپیدرود یک- ماشین سازی یک/ فرار شاگردان کریمی با گل دقایق پایانی

وب سایت رسمی فوتبالی- تیم‌های سپیدرود رشت و ماشین سازی تبریز در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم رفتند.

به گزارش فوتبالی، این مسابقه با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.


داور : وحید کاظمی 

 کمک ها: سعید علی نژادیان – امیر محمد داودزاده ، کمک داوران اضافی: یاسر همرنگ – محمدباقر پورباقر، داور چهارم: یعقوب حجتی

کارت زرد: حمیدرضا طاهرخانی از سپیدرود و عزیز معبودی، احمدرضا زنده‌روح، محمد اهل شاخه و محمدحسین کنعانی‌زادگان از ماشین‌سازی 

کارت قرمز:

گل: احسان تأییدی (78) برای ماشین‌سازی، میثم تهیدست (4+90) برای سپیدرود


سپیدرود رشت:

ایمان صادقی، میثم تهیدست، لوکا نوزادزه، روما چاچوآ، امیر منصوریان، میلاد شیخ سلیمانی، محمد علیزاده، حمیدرضا طاهرخانی، میثم فردوسی، مهرداد بایرامی و حسین شنانی

سرمربی: علی کریمی

ماشین سازی تبریز:

 فرناندو دخسوس، محمد اهل شاخه، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید احمد مهدی‌زاده، عزیز معبودی، سید محمد خرم‌الحسینی، احمدرضا زنده‌روح، سعید مهری، احسان علوان‌زاده، فرید بهزادی‌کریمی، رضا خالقی‌فر

سرمربی: رضا مهاجری


لحظات حساس بازی: 

دقیقه 4:  ضربه ایستگاهی خطرناک ماشین سازی را ایمان صادقی در اختیار گرفت تا اولین موقعیت در همان دقایق ابتدایی به دست آید.

دقیقه 15: ماشین سازی از سمت چپ زمین سانتری را به محوطه جریمه انجام دادند که ضربه سر خالقی فر با واکنش صادقی به کرنر رفت.

دقیقه 42: شوت محمد خرم الحسینی از پشت محوطه جریمه را  ایمان صادقی در اختیار گرفت.

دقیقه 45: سپیدرودی‌ها در پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که شوت خطرناک حسین شنانی با اختلاف کمی به اوت رفت.

دقیقه 51- ضربه خطرناک مهرداد بایرامی از داخل محوطه جریمه را دخسوس  دفع کرد.

دقیقه 62: شوت محکم  محمد غلامی از پشت محوطه جریمه را دخسوس به کرنر فرستاد.

دقیقه 65: امیر منصوریان از سمت راست سانتری را به محوطه جریمه انجام داد که ضربه سر شیخ سلیمانی در اختیار دخسوس قرار گرفت.

دقیقه ۷۸: سیداحمد مهدی زاده از سمت راست زمین ارسال خطرناکی را بر روی دروازه انجام داد و احسان تاییدی از خروج اشتباه گلر سپیدرود استفاده کرد و گل اول را برای تیمش به ثمر رساند.

حاشیه های بازی: 

* لوکا نوزادزه و رومان چاچوا دو بازیکن گرجستانی سپیدرود رشت به‌عنوان نخستین بازیکنان خارجی در تاریخ نیم‌قرنی سپیدرود رشت به میدان می روند.
* پیش از آغاز دیدار دو تیم سپیدرود و ماشین‌سازی، دیدار دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز از اسکوربورد ورزشگاه در حال پخش بوده و هواداران در حال تماشای این دیدار در ورزشگاه سردار جنگل رشت هستند.
*کرملاچعب، کاپیتان اسبق تیم ملی امید کشورمان که چند روزی در تمرینات سپیدرود حضور دارد یکی از میهمان ویژه دیدار سپیدرود مقابل ماشین‌سازی بوده و در جایگاه ویژه نظاره‌گر عملکرد شاگردان کریمی است.