مرزبان: نفت در حال نابودی است/ مسجدسلیمانی‌ها سودی از نفت و گاز اینجا نمی‌برند

مرزبان: نفت در حال نابودی است/ مسجدسلیمانی‌ها سودی از نفت و گاز اینجا نمی‌برند

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: فقط لوله‌های نفت و گاز از مسجدسلیمان رد می‌شود وگرنه هیچ سودی برای مردم این شهر ندارد.

علیرضا مرزبان در خصوص جلوگیری فدراسیون فوتبال از بازی کردن بازیکنان جدید این تیم به دلیل بدهی گفت: بعد از بازی با پارس‌جنوبی به سرعت از مسجدسلیمان عازم تهران شدم و ساعت 2 صبح به تهران رسیدم چرا که به دلیل بدهی که داشتیم سازمان لیگ مجوز موقتی برای بازی کردن بازیکنان جدید ما داده بود و اگر این بدهی را ندهیم جلوی بازی کردن بازیکنان جدید ما را می‌گیرد به همین دلیل در سفر به تهران با آقایان فتاحی و شکوری و همچنین کمیته تعیین وضعیت جلسه‌ای برگزار کردیم اما آنها می‌گویند که به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آیند و باید بدهی‌مان را تسویه کنیم و در غیر اینصورت بازیکنان جدید ما نمی‌توانند روز یکشنبه مقابل فولاد خوزستان بازی کنند. ما 80 میلیون تومان به کیومرث چراغی بدهی داریم و تا این بدهی را ندهیم، بازیکنان جدید ما نمی‌توانند دیگر برای ما به میدان بروند.

وی درباره اقداماتی که در تهران انجام داده تا این مشکل برطرف شود، ادامه داد: من در تهران و در جلساتی که داشتم در این باره صحبت کردم اما متأسفانه مشکلات مالی دامن ما را گرفته و با وجود تلاش‌های مدیران باشگاه و شخص آقای نصیریان‌دوست هنوز این مشکلات حل نشده است.در شرایط فعلی من و مدیرعامل باشگاه از جیب خودمان برای تیم هزینه می‌کنیم اما این مسئله باید پایان داشته باشد و جای تأسف است که در باشگاه ما 80 میلیون تومان پول نیست که به چراغی بدهیم و به همین دلیل به سمت نابودی می‌رویم. تا اینجا هر چه حرف زده شده در حد حرف و وعده بوده و کمکی به ما نشده است از طرف دیگر به بازیکنان جدید یک ریال هم پول ندادیم و بازیکنان قدیمی هم حدود 30 درصد پول گرفته‌اند و این در حالی است که شب عید نزدیک است و پولی نداریم تا به بازیکنان بدهیم. ما همه تلاش‌مان را انجام دادیم، اما دست ما به جایی نمی‌رسد هر چند که ما و بازیکنان‌مان با وجود اینکه پول نداریم اما با شرف و تعصب برای مردم مسجدسلیمان بازی می‌کنیم. امیدوارم هستم که برای حل این مشکل و تسویه بدهی به ما سه هفته فرصت بدهند تا این مشکل حل شود و ما بتوانیم این 80 میلیون تومان را تسویه کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: جایی که ما هر روز تمرین می‌کنیم و در آن می‌دویم پر از لوله‌های نفت و گاز است اما این نفت و گاز فقط از مسجدسلیمان رد می‌شود اما هیچ سودی برای مردم اینجا ندارد. متأسفانه بی‌پولی بیداد می‌کند و کسی نیست تا وضعیت مالی ما را حل کند.تا اینجا هر چه چک داده شده چک‌های شخصی بوده و ما به آژانس‌های هواپیمایی، هتل‌ها و ... بدهکاریم و واقعاً شرایط سختی را تحمل می‌کنیم.

مرزبان در پاسخ به این سوال که با توجه به وضعیت موجود با شما همکاری خواهد شد یا نه، تصریح کرد: ابراهیم شکوری اعلام کرده که یکبار باید محکم جلوی این مسائل ایستاد و به همین دلیل با بازیکنان جدید ما مجوز نمی‌دهند مگر اینکه یا با چراغی تسویه کنید یا اینکه او رضایت بدهد و ما هم پولی نداریم و دست ما خالی است. 5 بازیکن ترکیب ما جدید هستند و اگر آنها را مقابل فولاد خوزستان نداشته باشیم برای ما واقعا مشکلات زیادی پیش می‌آید چرا که وضعیت ما در جدول به گونه‌ای است که هر امتیاز برای ما مهم است اما یار و همراهی نداریم. هر چند که باید از هواداران‌مان تشکر کنم که عاشقانه ما را تشویق می‌کنند و ما هم به عشق آنها تمرین و بازی می‌کنیم.

2526