مورینیو درآستانه هدایت سه بارسایی؛ آقای خاص به تیم میانه جدولی لیگ برتر رضایت می دهد؟

مورینیو درآستانه هدایت سه بارسایی؛ آقای خاص به تیم میانه جدولی لیگ برتر رضایت می دهد؟

سایت رسمی فوتبالی- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی دنیای فوتبال که چند ماه پیش از منچستریونایتد اخراج شد، پیشنهادات متعددی را برای بازگشت به دنیای مربیگری روی میزش می بیند. یکی از تیمهایی که تمایل زیادی برای به خدمت گرفتن آقای خاص دارد، باشگاه اورتون انگلیس است. 

این روزها نام مورینیو به عنوان یکی از گزینه های جانشینی مارکو سیلوا در اورتون به گوش می رسد. البته مارکو سیلوا هنوز از سمتش برکنار نشده و در صورتی که اورتون در بازی های پیش رو نتواند به نتایج مطلوبی دست بیابد، این اتفاق رخ خواهد داد و بدین ترتیب احتمالا شاهد بازگشت مورینیو به رقابتهای لیگ برتر خواهیم بود.

در صورتی که مورینیو هدایت اورتون را بپذیرد، سه بازیکن سابق بارسلونا را دراین تیم رهبری خواهد کرد. چرا که یری مینا، بازیکن سابق و کلمبیایی بارسلونا، آندره گومز ستاره پرتغالی آبی اناری ها و لوکاس دینیه، بازیکن فرانسوی بارسا هر سه در اورتون توپ می زنند.

طبق گزارش منتشره در رادیو آر.سی.ان، البته مورینیو تنها گزینه جانشینی مارکو سیلوا در باشگاه اورتون نیست و نام گزینه های دیگری از جمله مارسلو بیه لسا، سرمربی فعلی لیدزیونایتد هم دراین راستا به گوش می رسد. البته سران اورتون در صورتی که بخواهند بیه لسا را به خدمت بگیرند، تا پایان رقابتهای این فصل صبر خواهند کرد.

اورتون در حال حاضر در رده نهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد ولی حذف زودهنگام این تیم در جام حذفی و جام اتحادیه باعث شده تا مدیران باشگاه به فکر اعمال تغییر و تحولاتی در تیمشان بیفتند. بدین ترتیب بعید به نظر می رسد که اورتون شانسی برای فتح جام در رقابت های این فصل داشته باشد و همین باعث شده تا سران این باشگاه از هم اکنون به فکر برنامه ریزی بیفتند تا بتوانند فصل بعد را با اقتدار آغاز کرده و برای فتح جام بجنگند.

6363