کلوپ و زیدان، گزینه‌های اصلی جانشینی آلگری

کلوپ و زیدان، گزینه‌های اصلی جانشینی آلگری

به گزارش "ورزش سه"، در صورتی که مکس آلگری نتواند اتلتیکومادرید را در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ شکست دهد و تیمش حذف شود، او احتمالا در پایان فصل از هدایت یووه کنار گذاشته خواهد شد. از همین رو،باشگاه یوونتوس گزینه هایی در نظر دارد تا در صورتی که چنین اتفاقی رخ داد، سریعا وارد مذاکره شوند.

گزینه اصلی آندره آ آنیلی، مالک یووه، زین الدین زیدان است. زیدان چندین فصل در یووه بازی کرده و روابط نزدیکی با باشگاه دارد. همچنین او در دو فصل و نیم حضور در رئال، 3 قهرمانی چمپیونزلیگ کسب کرد، افتخاری که یووه 23 سال است در پی کسب دوباره آن است.

اما در صورتی که یووه نتواند زیدان را به خدمت بگیرد، گزینه بعدی آنها یورگن کلوپ خواهد بود. سرمربی آلمانی با دورتموند دو قهرمانی بوندس لیگا کسب کرد و دو بار به فینال چمپیونزلیگ صعود کرده، هر چند موفق به کسب قهرمانی نشده است. تیم او در حال حاضر صدرنشین لیگ انگلیس نیز هست و شرایط بسیار خوبی را تجربه می‌کند.

اما گزینه آخر یوونتوس در صورت ناکامی در جذب کلوپ و زیدان، دیدیه دشان خواهد بود. بازیکن سابق یووه، سال 2007 هدایت باشگاه را برعهده داشت ولی به خاطر اختلاف با مدیران از تیم جدا شد. او با فرانسه توانست قهرمانی جام جهانی 2018 را به دست آورد.