ساخو، از شب خوابیدن در خیابانها تا خرید رولز رویز برای تولدش

ساخو، از شب خوابیدن در خیابانها تا خرید رولز رویز برای تولدش

سایت رسمی فوتبالی – محمدو ساخو بازیکن تیم ملی فرانسه به تازگی 29 ساله شد و خودش برای کادوی تولد خودش یک هدیه ویژه خریداری کرد و تصاویری از آن را در صفحه رسمی اش در اینستاگرام قرار داد.

او یکی از آن دسته افرادی است که معمولا برای خودش هدایای زیادی می خرد و معتقد است که بهترین هدیه، چیزی است که خودش برای خودش خریداری کرده باشد. این بازیکن فرانسوی در جشن تولد 29 سالگی اش تصمیم گرفت تا با پرداخت 280 هزار یورو برای خودش یک اتومبیل رولز رویز خریداری کند

او که در حال حاضر در تیم کریستال پالاس بازی می کند، همراه با همسرش ماژدا و سه فرزندشان به نمایندگی رولز رویز رفتند و یک اتومبیل لوکس و زیبا را خریداری کردند. ساخو که سابقه پوشیدن پیراهن تیمهای لیورپول و پاری سن ژرمن را در کارنامه ورزشی اش می بینید، تصاویر و ویدیوهای متعددی را در این رابطه در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. در تصاویر منتشره، ساخو را درکنار اعضای خانواده اش می بینیم که در حال بررسی مدلهای مختلف رولز رویز هستند تا اینکه یک خودرو را پسند می کنند. در یکی از ویدیوها هم یکی از  دختران ساخو، کلید ماشین را به پدرش هدیه می دهد و کارمندان فروشگاه کیک در دست به جمع خانواده ملحق می شوند تا تولد ساخو راتبریک بگویند.

این بازیکن فرانسوی مدتی پیش در گفتگو با سی ان ان با مرور خاطرات سخت دوران کودکی اش گفته بود:« به خوبی می دانم سرما کشیدن و چیزی برای خوردن نداشتن، چه حسی است.» او که محصول آکادمی باشگاه پاری سن ژرمن است، مدتها در خیابان می خوابیده و حتی گدایی می کرده و بارها شده بود تا برای سیر نگه داشتن خودش دست به دزدی بزند.

6363