خبر رسمی: تمدید قرارداد بارسلونا با ارنستو والورده

خبر رسمی: تمدید قرارداد بارسلونا با ارنستو والورده

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه بارسلونا اعلام کردند که قرارداد ارنستو والورده سرمربی اسپانیایی این تیم برای یک فصل دیگر تمدید شده است. البته این قرارداد برای یک فصل و به صورت مشروط برای فصل دوم به امضا رسیده است.

برسر تمام جزئیات تمدید این قرارداد توافق شده و قرار برآن است که ساعت 10.15 دقیقه صبح امروز به وقت اسپانیا (تا دقایقی دیگر) والورده قرارداد جدیدش را رسما امضا کند.

قرارداد فعلی ارنستو والورده با بارسلونا تا 30 ژوئن سال 2019 میلادی اعتبار داشت و درهفته های اخیر گمانه زنی های زیادی در مورد ادامه حضور یا جدایی او از تیم کاتالان در پایان فصل به گوش می رسید.

به همین خاطر مسئولان باشگاه بارسلونا صبح روز جمعه و بعد از توافق با والورده، این خبر را به صورت رسمی اعلام کردند. در بیانیه منتشره توسط باشگاه کاتالان می خوانیم:«بارسلونا و سرمربی اصلی تیم به توافق رسیدند تا قرارداد موجود را برای یک فصل دیگر (20-2019) و یک فصل به صورت مشروط (21-2020) تمدید کنند. قراردادی که طرفین را با هم متحد می کند.»


این بدان معناست که درصورتی که سران بارسا و والورده درفصل آینده به تعهداتشان درقرارداد فعلی عمل کرده و هردوطرف از شرایط راضی باشند، قرارداد فعلی (که تا دقایقی دیگر به امضا خواهد رسید) به مدت یک فصل دیگر به جریان درخواهد آمد.

6363