پیش بازی پیکان - سپاهان / به دنبال شکست طلسم

پیش بازی پیکان - سپاهان / به دنبال شکست طلسم

وبسایت رسمی فوتبالی – سپاهان در بازی امروز مقابل پیکان به دنبال بازگشت به صدر جدول است.

به گزارش فوتبالی، نتایج دیروز بازیهای لیگ برتر باعث شد که نه تنها پرسپولیس دوباره به صدر برگردد بلکه پدیده هم هم امتیاز سپاهان شود و حالا امیر قلعه‎نویی امیدوار است که تیمش در دیدار امروز مقابل پیکان برنده از زمین خارج شود چون هر نتیجه ای به جز برد سپاهان، باعث ادامه صدرنشینی پرسپولیس در لیگ خواهد شد.

آمار خوب پیکان جلوی سپاهان: پیکان در 5 بازی آخرش هیچ شکستی برابر سپاهان نداشته و در 5 بازی آخر دو تیم سه برد برای پیکان و دو تساوی به دست آمده است.

شرایط متفاوت دو تیم: هر چقدر سپاهان با امیر قلعه‎نویی شرایط خوبی دارد و در تعطیلات نیم فصل تقویت هم شده پیکان وضعیت جالبی ندارد. این تیم بعد از قطع همکاری با جلالی، امیدوار بود با فرکی دوباره به مسیر برد برگردد اما شکست 0-4 مقابل استقلال سنگین ترین شکست این تیم در طول سه سال گذشته بود تا این تیم برای هفتمین دیدار متوالی اش در لیگ برتر شکست خورده باشد. آخرین برد این تیم به روز 6 مهرماه مقابل سپیدرود برمی‎گردد.

هدف مشترکی به نام شکست طلسم: هم قلعه‎نویی هم فرکی در بازی امروز به دنبال پیروزی هستند تا طلسم موجود را از بین ببرند. ژنرال به دنبال شکست طلسم ناکامی مقابل پیکان است و فرکی هم می خواهد طلسم نبردن تیمش بعد از چند ماه را بشکند.

تقابل قبلی: بازی دو تیم در نیم فصل اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

وضعیت در جدول: سپاهان در رده دوم قرار دارد و پیکان تیم دوازدهم جدول است.

پیکان - سپاهان، ساعت 16، ورزشگاه شهدای شهر قدس

داور: حسین زرگر

کمک‌ها: حسن ظهیری و یعقوب سخندان

کمک داوران اضافی: علی بای و کیوان علی محمدی

داور چهارم: محمدرسول ذورقی

ناظر: رحیم رحیمی‌مقدم

1984