اینجا مدعی‌ها یکی یکی امتیاز می‌دهند و می‌روند!

اینجا مدعی‌ها یکی یکی امتیاز می‌دهند و می‌روند!

به گزارش ورزش سه، رقابت های لیگ برتر امروز وارد هفته هجدهم شد. در نخستین روز از این هفته، دو بازی برگزار شد که یکی با برد پرسپولیس همراه بود و دیگری به توقف پدیده مشهد انجامید.

نکته جالب در مورد توقف تیم پدیده این بود که شاگردان یحیی گل محمدی در شهر آبادان دو امتیاز مهم را از دست دادند. آبادان دقیقا شهری است که دو هفته پیش هم دیگر تیم مدعی قهرمانی، یعنی سپاهان، در آنجا متوقف شده بود و در پایان هفته شانزدهم صدرنشینی را به تیم پرسپولیس تقدیم کرده بود.

اما نگاهی به دیگر نتایج خانگی صنعت نفت برابر تیم های بالانشین لیگ برتر، نشان می دهد که تختی آبادان اصلا ورزشگاه دلخواهی برای آنها نیست. شاگردان پائولو سرجیو به جز استقلال، با هر 4 تیم بالای جدول در ورزشگاه خانگی خود بازی کرده اند. اولین تقابل آنها با مدعیان، دیدار با پرسپولیس بود که به تساوی یک یک ختم شد. دومین بار این تیم در خانه خود از تراکتورسازی میزبانی کرد. طلایی پوشان موفق شدند این بازی مهم را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان برسانند.

در نیم فصل دوم هم در همین سه هفته ابتدایی، صنعت نفت از سپاهان و پدیده میزبانی کرده که در هر دو دیدار نتیجه تساوی بدون گل رقم خورده است. حالا فقط تیم استقلال است که در ورزشگاه تختی آبادان با صنعت نفت روبرو نشده و با توجه به نتایج مذکور، مشخص است که تیم های مدعی امیدوار هستند که استقلال هم مثل خودشان در آبادان امتیاز از دست بدهد.