پائولو سرجیو: دیدار ما برابر پدیده یکی از بهترین بازی‌های لیگ امسال بود

پائولو سرجیو: دیدار ما برابر پدیده یکی از بهترین بازی‌های لیگ امسال بود

وب سایت رسمی فوتبالی- پائولو سرجیو، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از بازی تیمش مقابل پدیده به عنوان یکی از بهترین بازی‌های لیگ امسال یاد کرد.

 پائولو سرجیو پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پدیده شهرخودرو اظهار داشت: فکر می‌کنم امروز یک فوتبال خیلی خوب را داشتیم. همه ما می‌دانیم که پدیده تیم بسیار خوبی است. یک مقدار بدشانس هم بودیم، چون ما فرصت‌هایی برای گلزنی داشتیم، اما با این حال خیلی خیلی زیاد به بازیکنانم افتخار می‌کنم که با شخصیت بازی کردند و تلاش زیادی در زمین نشان دادند. هم ما و هم تیم پدیده بازی خوبی انجام دادیم و به نظرم یکی از بهترین بازی‌های لیگ امسال بود.

وی در مورد اینکه تیمش مقابل تیمی بالای جدولی بازی می‌کرد که بسیار سخت و حساس بود و چرا در این بازی مهم طالب ریکانی و میلاد جهانی را روی نیمکت گذاشته بود، گفت: میلاد و طالب در یک هفته اخیر دو بازی در فاصله خیلی کم انجام داده بودند. ضمن اینکه در تیم‌مان بازیکنانی داریم که در کنار این دو بازیکن، کیفیتی همسطح آنها دارند و در بازی امروز هم کیفیت خودشان را نشان دادند. مشکل خاصی نبود و موضوع ما فقط انتخاب بازیکنان بود که به نظرم بازیکنان جانشین پاسخ خوبی هم به اعتماد ما دادند.

2526