لیکنز: مصاف با استقلال اولین بازی مهم من است

لیکنز: مصاف با استقلال اولین بازی مهم من است

وبسایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید تیمش آماده مصاف با استقلال است.

به گزارش فوتبالی، جورج لیکنز سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران گفت: استقلال را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که آن‌ها سازماندهی خوبی دارد. اختلاف امتیاز ما با استقلال بیشتر بود که اکنون به دو امتیاز کاهش یافته است. همچنین پیروزی سایپا و ذوب‌آهن را در پلی‌آف لیگ قهرمانان تبریک می‌گویم. می‌دانیم که استقلال بازیکنان خوبی دارد و دست شفر برای انتخاب یازده بازیکن باز است. بازی فردا اولین مصاف مهم من در تراکتورسازی است و از اهمیت آن اطلاع دارم. ما فقط به دنبال سه امتیاز هستیم؛ هر چند که می‌دانیم استقلال هم تیم خوبی است. شفر دو سال است که در ایران حضور دارد و شناخت خوبی از فوتبال این کشور پیدا کرده است. این همان کاری است که می‌خواهیم با تراکتورسازی انجام دهیم. تراکتورسازی به دور از استرس و هیجان آماده بازی فرداست و امیدوارم که همه چیز به خوبی پیش برود. علی اسماعیلی را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ پا در اختیار نداریم و امیدواریم بقیه بازیکنان با آمادگی کامل به میدان برود.

او همچنین درباره  دلیل غیبت "کوین کنستانت" بیان کرد: این بازیکن، بازیکن بزرگی است اما از زمانی که به تبریز آمده از شرایط بدنی خوبی برخوردار نیست. تمرین‌های پرفشاری را برایش درنظر گرفته‌ایم تا آماده شود. غیبت او ربطی به مسائل تاکتیکی ندارد و تنها دلیلش، آمادگی بدنی است.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: ما به دنبال پیروزی در بازی فردا هستیم؛ همانگونه که در دو بازی قبلی با تلاش زیادی ظاهر شدیم، می‌دانیم که فردا هم بازی مهمی داریم و در این‌گونه بازی‌های بزرگ دو تیم باید مراقب باشند که اشتباهی مرتکب نشوند. ما می‌دانیم که علاوه بر بازی‌های فردا، سایر بازی ها نیز مهم هستند. همه در ورزش به دنبال پیروزی هستند و باید سعی کنیم که اشتباهاتمان را به حداقل برسانیم.

او همچنین خاطرنشان کرد:‌ استقلال بازیکنان بسیار خوبی در تیم ملی دارد و من از بازیکنانم می‌خواهم که با استرس کمی در این بازی خانگی حاضر شوند تا بتوانیم به سه امتیاز برسیم.

سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: آنالیز کافی از تیم استقلال داشته‌ایم و من هیچ موقع این آنالیز را در کنفرانس خبری لو نمی‌دهم.

لیکنز همچنین عنوان کرد: می‌خواهم تا فردا صبر کنم تا در نهایت تصمیمم را در انتخاب یازده بازیکن فیکس تیمم بگیرم. ساسان انصاری و اکبر ایمانی نیز بازیکنان جدیدی هستند که برای هماهنگی نیاز به زمان دارند. خوشحالم که این‌ها با نشاط زیادی در تمرین‌ها حاضر می‌شوند و عملکردشان را بهبود می‌بخشند. مطمئنم که در بازی فردا هواداران زیادی به ورزشگاه می‌آیند و باید سعی کنیم تمرکز داشته باشیم.

او درباره احسان پهلوان گفت: پهلوان در بازی نخست مشکل شخصی داشت که نمی‌خواهم درباره‌اش صحبت کنم. فرزند احسان پهلوان دچار بیماری شده و راهی بیمارستان شده بود که خدا را شکر الان وضعیت خوبی دارد. ما به دنبال انجام یک کار تیمی هستیم و این مهم نیست که چه کسی بازی می‌کند. ما باید در کنار تمرکز روی تیم خودمان باید با سرمربی جدید تیم ملی و آقای کرانچار هم تعامل داشته باشیم و همیشه دوست داریم ارتباط بین باشگاه‌ها و تیم ملی خوب باشد چرا که خودم تجربه سرمربی‌گری در  تیم ملی را داشته‌ایم.

سرمربی تراکتورسازی در بخش دیگری از نشست خبری درباره اینکه آیا از بازیکنانش شناخت کافی پیدا کرده یا نه، گفت:‌ بعد از چهار هفته شناخت کافی از بازیکنانم دارم و از کیفیت آن‌ها آگاهم. باید کاری کنیم که تراکتورسازی به بهترین تیم تبدیل شود.

لیکنز همچنین درباره تعامل با تیم ملی ایران گفت: هفت بار سرمربی‌گری تیم‌های ملی را تجربه کرده‌ام. می‌توانیم با تعامل با فدراسیون فوتبال، ریکاوری و تست‌های بدنی بازیکنان تیم ملی را در باشگاه‌ها انجام دهیم.