ونگر: بارها برای وفاداری به آرسنال پیشنهاد هدایت رئال مادرید را رد کردم

ونگر: بارها برای وفاداری به آرسنال پیشنهاد هدایت رئال مادرید را رد کردم

سایت رسمی فوتبالی - آرسن ونگر اعلام کرده که بارها برای ادامه حضور خود در آرسنال پیشنهاد هدایت رئال مادرید را رد کرده و این اتفاق دیگر هرگز رخ نخواهد داد. 

به گزارش فوتبالی، سرمربی سابق آرسنال تایید کرده که دوست دارد به مربیگری باشگاهی بازگردد. او با اعلام این که رئال مادرید بزرگترین باشگاه دنیاست، مدعی شده که قصد حضور در این تیم را ندارد. ونگر 69 ساله در طول مدت 22 سال حضور در آرسنال بارها پیشنهاد هدایت این تیم اسپانیایی را رد کرده است. او می گوید دلیل این اتفاق وفاداری اش به توپچی ها بوده است. ونگر در گفتگو با بین اسپرت اظهار داشت: " بیشتر از یک به رئال مادرید پاسخ منفی دادم اما حالا باید بگویم که زمان حضور در این تیم برای من به پایان رسیده است. فکر می کنم اگر از هر مربی در دنیا بپرسید که آیا به مربیگری در رئال مادرید علاقه داری؟ پاسخ می دهد بله چرا که رئال مادرید بزرگترین باشگاه دنیاست. "

اما ونگر معتقد است که هیچ حسرتی درباره رد کردن این پیشنهاد و ادامه حضور خود در آرسنال ندارد. او اضافه کرد: " ما همیشه برای ارزش های خودمان زندگی می کنیم. آن زمان ما در میانه یک روند بودیم. در حال بازسازی ورزشگاه بودیم. من به آنها تضمین داده بودم که در تیم می مانم و از تصمیمی که در آن زمان گرفتم نیز کاملا خوشحال و راضی هستم. "

1070