امامی‌فر: برای پیروزی به میدان می‌رویم/ کریمی همه‌کاره سپیدرود است

امامی‌فر: برای پیروزی به میدان می‌رویم/ کریمی همه‌کاره سپیدرود است

وب سایت رسمی فوتبالی-مربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: در هفته‌های اخیر به‌اندازه کافی امتیاز ازدست‌داده و در دیدار مقابل ماشین‌سازی برای پیروزی به میدان می‌رویم.

به گزارش فوتبالی، علیرضا امامی‌فر در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ماشین‌سازی اظهار کرد: سپیدرود به‌اندازه کافی امتیاز ازدست‌داده و در دیدار مقابل ماشین‌سازی برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم.

وی با بیان اینکه علی کریمی سرمربی و همه‌کاره سپیدرود است خاطرنشان کرد: به‌عنوان نماینده علی کریمی در نشست خبری حضور دارم، در دیدار مقابل ماشین‌سازی به دنبال کسب سه امتیاز و شادی دل هوادارانمان بوده و تمام تلاشمان را برای پیروزی به کار می‌بندیم.

مربی تیم فوتبال سپیدرود با اذعان به نبود پرواز مستقیم به اصفهان افزود: به‌وسیله دو دستگاه اتوبوس وی آی پی دو روز زودتر به سمت اصفهان حرکت کرده و مهیای دیدار مقابل سپاهان شدیم.

امامی‌فر با اشاره به پرداخت 45 درصد از قرارداد اعضای سپیدرود تصریح کرد: در لیگ هفدهم در 10 مسابقه انتهایی لیگ به جمع سپیدرودی‌ها ملحق شدیم و با تلاش توانستیم در لیگ برتر ماندگار شویم، 13 مسابقه تا پایان لیگ باقی‌مانده و با کسب نتایج خوب، تیم را در لیگ برتر حفظ می‌کنیم.

وی با تأکید بر حساسیت دیدار مقابل ماشین‌سازی اظهار کرد: بازیکنان با تمام تلاش مقابل این تیم به میدان می‌روند، در فصل نقل و انتقالات بیش از 300 بازیکن در لیستمان حضور داشتند ولی به دلیل نوسانات ارزی در خرید بازیکن‌های خارجی با معذوریت مواجه بودیم.

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره حمایت همه‌جانبه هواداران در دیدار مقابل ماشین‌سازی گفت: در دیدار مقابل ماشین‌سازی محروم نداریم و ابراهیم لطفی به دلیل مصدومیت در لیستمان جایی ندارد.

7655