پیش بازی نفت آبادان - پدیده؛ خوف و رجا در غیاب یحیی!

پیش بازی نفت آبادان - پدیده؛ خوف و رجا در غیاب یحیی!

وب سایت رسمی فوتبالی- با شروع هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم صنعت نفت آبادان و پدیده شهر خودرو مشهد از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

رقابت صنعت نفت آبادان و پدیده شهر خودرو مشهد نبرد دو تیمی است که به ترتیب در هفته گذشته متحملِ شکست و پیروزی شده اند. از طرفی صنعت نفت در تختی آبادان نشان داده به هیچ وجه حریف آسانی برای هیچ تیمی نبوده و پائولو سرجیو سرمربی صنعت نفت امیدوار است بتواند با حمایت هواداران آبادانی با دست پر از این بازی حساس خارج شود. در طرف مقابل نیز پدیده دیگر پدیده لیگ نیست و تبدیل به تیمی مدعی در کورس قهرمانی شده است. یحیی گل محمدی پس از پُشتِ سر گذاشتن مشکلات مالی تیمش توانسته شاگردانش را متقاعد کند که آنها شایستگی بالانشینی را دارند و باید به این رویه ادامه دهند.

شاگردانِ سرجیو نیم فصل دوم را با یک مساوی و باخت شروع کرده اند و آغاز چندان امیدوار کننده ای نداشته اند. از همین روبرزیلی های ایران در بازی مقابل پدیده برای برد به میدان خواهند آمد. آن ها با 17 امتیاز از 17 بازی در رده یازدهم مسابقات لیگ قرار دارند و حالا گرفتن امتیاز از مشهدی ها، بیشتر از آن که خودشان را خوشحال و راضی کند، بیشتر به مذاق تیم های صدرنشین خوش خواهد آمد.

اما در سوی دیگر میدان تیمِ پدیده قرار دارد. یحیی گل محمدی به دلیل اعتراض به داوری در بازی هفته گذشته تیمش مقابل استقلال خوزستان نمی تواند از کنار زمین تیم خود را هدایت کند. شاید همین موضوع تبعات متفاوتی برای دو تیم داشته باشد و آبادانی ها با خیال راحت تری به بازی مشغول شوند و از آن سو بازیکنان جوان پدیده جای خالی مربی تاثیرگذارشان را در کنار زمین بیشتر حس کنند.البته تیم یحیی در بازی برابر استقلال خوزستانِ قعرنشین با بردی که به دست آورد بار دیگر نشان داد موفقیت های آن ها به هیچ وجه تصادفی نبوده و برای ادامه صدرنشینی با روحیه ای بالا در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تیم ریشه دار صنعت نفت خواهند رفت. 

چهره ویژه: طالب ریکانی کاپیتان آبادانی ها حالا تبدیل به مهره ای تاثیرگذار در تیمش شده است. چپ پای پرقدرت صنعت، فرصت خوبی دارد تا پس از شروع نه چندان موفق تیمش در نیم فصل دوم به یاری همبازیانش بشتابد و شاید با شوتی سنگین و 3 امتیازی، پدیده را با شکست و دستان خالی راهی دیار خراسان کند.

هفته هجدهم لیگ برتر ایران  و هفته سوم از دور برگشت 

صنعت نفت آبادان - پدیده شهرخودرو

پنج شنبه 25 بهمن ماه 1397 

آبادان ، ورزشگاه تختی  ساعت 17:30

تیم داروی: محمدحسین ترابیان، بابک داوری، قهرمان نجفی و جلیل شعرانی ناظر: یدالله جهانبازی

بازی پیشین: ماشین سازی تبریز یک، صنعت نفت آبادان صفر؛ پدیده شهر خودرو مشهد یک، استقلال خوزستان صفر

رتبه دو تیم: نفت آبادان با 17 امتیاز در رده یازدهم و پدیده با 34 امتیاز در رده سوم قرار دارند.

محروم: یحیی گل محمدی (سرمربی پدیده) 

2526