راموس: 100 درصد موافق VAR هستم

راموس: 100 درصد موافق VAR هستم

به گزارش "ورزش سه"، رئال در نیمه اول تحت تاثیر بازی خوب آژاکس قرار داشت و خوش شانس هم بود که گل این تیم توسط وی ای آر مردود اعلام شد. در نیمه دوم اما رئال به خوبی از دو موقعیت خود استفاده کرد و به دو گل رسید تا حالا نیمی از راه صعود را طی کرده باشد.

سرخیو راموس، کاپیتان رئال در پایان بازی گفت:

« جو فوق العاده ای بر ورزشگاه حکمفرما بود. باید به این هواداران و نیز باشگاه آژاکس که فوتبال بسیار خوبی را بازی می کند، تبریک گفت. آنها تیمی بسیار باشخصیت نشان دادند. آژاکس خیلی شدید پرس می کرد و اجازه نمی داد فکر کنیم. باید تغییر برنامه می دادیم تا از فضای خالی پشت مدافعان این تیم استفاده کنیم و در نیمه دوم همین کار را کردیم. خیلی مهم است که بتوانید دست حریف را بخوانید و خوشبختانه روی برنامه ای که داشتیم در دو ضدحمله به گل رسیدیم. برای این پیروزی زجر کشیدیم اما در هر صورت برد تعیین کننده ای بود.»

وی ای آر:« 100 درصد موافق و مدافع وی ای آر هستم. به تدریج نیز همه به این قضیه عادت خواهند کرد. وی ای آر برخی مواقع به ضرر ما شده و برخی مواقع مثل امشب به سود ما.»

ششصدمین بازی برای رئال:« رسیدن به این تعداد بازی در رئال ساده نیست. امیدوارم بازی های بسیاری بیشتری هم انجام دهم. هر روز با شوق و اشتیاق اینکه کاپیتان چنین تیمی هستم، کار را شروع می کنم.»