طعنه اتلتیکویی ها به داوری ها به نفع رئال: رئال ماد.وار!!

طعنه اتلتیکویی ها به داوری ها به نفع رئال: رئال ماد.وار!!

سایت رسمی فوتبالی- پائولو فوتره اسطوره باشگاه اتلتیکومادرید و تئو گریزمن برادر آنتوان گریزمن از جمله میلیون ها نفری بودند که به تماشای دیدار دو تیم آژاکس آمستردام و رئال مادرید نشسته بودند. بعد از آنکه اسکومینا، داور بازی، با استفاده از تکنولوژی وار، گل آژاکس در نیمه اول را مردود اعلام کرد، شبکه های اجتماعی پر شد از پست هایی در انتقاد نسبت به عملکرد داور این مسابقه. البته خیلی ها هم در پست هایشان، از داوری ها ، حتی با بهره گیری از تکنولوژی وار به نفع رئال مادرید گله داشتند.

فوتره و تئو گریزمن هم جزو دسته دوم بودند. فوتره بازیکن سابقه اتلتیکومادرید در صفحه رسمی اش در توئیتر نوشت:« دومین گلی که تکنولوژی وار در فاصله کمتر از یک هفته، از یک تیم سفید و قرمزپوش دزدی. بدون هیچ تردیدی، می توان با قاطعیت گفت که قضاوتها به چه سمتی غش می کنند...»

تئو گریزمن برادر آنتوان گریزمن هم با ابراز نارضایتی از تصمیم داور برای مردود اعلام کردن گل آژاکس، به رئال مادرید، لقب رئال ماد.وار داد (بدین معنا که تکنولوژی وار معمولا به نفع رئال رقم می خورد.) تئو گریزمن هم در توئیترش نوشت:« حیرت آور است که رئال هنوز با وار پیش می رود و وار هم در زندگی رئالی ها نقش حیرت آوری دارد. ولی این نشان دهنده سطح داوری ها دربرخی صحنه هاست. رئال ماد.وار»

 6363