درخواست کاپیتان فوتبال ساحلی : پرداخت باقیمانده پاداش

درخواست کاپیتان فوتبال ساحلی : پرداخت باقیمانده پاداش

وبسایت رسمی فوتبالی - کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: از مسئولین کشور می‌خواهم پاداش باقیمانده بازیکنان تیم ملی را قبل از اعزام به تایلند پرداخت کنند.

محمد احمدزاده در گفت‌وگو با  فارس در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ساحلی که خود را آماده رقابت‌های جام ملت‌ها و همچنین انتخابی جام جهانی می‌کند، گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و روز گذشته هم بازیکنان و کادر فنی مورد معاینات پزشکی قرار گرفتند که همگی آنها در سلامت کامل هستند.

وی در ادامه گفت: در این مدت ما دو اردو در پیش داشتیم که یک اردو در بوشهر و اردوی دوم در بندرعباس بود که روز گذشته به پایان رسید.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی افزود:‌ تا قبل از شروع مسابقات جام ملت‌ها و انتخابی جام جهانی قرار است دو اردوی دیگر برگزار کنیم که امیدوارم  به آمادگی کامل برسیم و طبق هماهنگی‌ها ۱۶ اسفند تهران را به مقصد تایلند جهت شرکت در این رقابت‌ها ترک خواهیم کرد.

احمدزاده همچنین در مورد ترکیب تیم ملی گفت: ترکیب تیم همان بازیکنانی هستند که در جام بین قاره‌ای حضور داشتند و بازیکن جدیدی به جمع تیم اضافه نشده است.

وی افزود: امیدوارم مسئولین نگاه بیشتری به تیم فوتبال ساحلی کنند و قبل از اعزام حداقل باقیمانده پاداش‌های دو سال قبل بازیکنان را پرداخت کنند. البته این پاداش‌ها مربوط به جام جهانی ۲۰۱۷  کسب عنوان مقام سومی و جام بین قاره‌‌ای که تیم فوتبال ساحلی ایران توانست عنوان قهرمانی را به دست آورده است که از مبلغ ۲۵ میلیون تومان پاداش به هر کدام از بازیکنان ۱۰ میلیون آن پرداخت شده است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در پایان گفت: در همین‌جا از مسئولین ورزش کشور درخواست می‌کنم تا قبل از اعزام تیم به تایلند مبلغ باقیمانده را که ۱۵ میلیون تومان است را  پرداخت کنند تا بازیکنان با انگیزه و روحیه بهتر در این مسابقات حضور پیدا کنند.

1984