پیش بازی پرسپولیس - استقلال خوزستان / عملیات پس گرفتن صدر

پیش بازی پرسپولیس - استقلال خوزستان / عملیات پس گرفتن صدر

وبسایت رسمی فوتبالی – هدف اصلی پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان پیروزی مقابل این تیم و بازگشت به صدر جدول است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس که بعد از پیروزی مقابل پدیده به صدر جدول برگشته بود، با شکست مقابل فولاد در دیداری پر از جنجال و حاشیه، صدر را به سپاهان پس داد. حالا برانکو امیدوار است که تیمش استقلال خوزستان را شکست دهد و پیکان هم از سپاهان امتیاز بگیرد تا پرسپولیس دوباره به صدر برگردد.

آمار خوب: پرسپولیس در 4 تقابل اخیر برابر استقلال خوزستان به پیروزی رسیده است. از طرف دیگر استقلال خوزستان در ده بازی گذشته خود در لیگ موفق به پیروزی نشده و پرسپولیس، حداقل روی کاغذ شانس زیادی برای بردن حریفش دارد.

تقابل قبلی: دو تیم در اهواز و در شرایطی که مثل اکثر اوقات، بازیهای پرسپولیس در این شهر جنجالی می شود، به تساوی بدون گل رضایت دادند.

وضعیت در جدول: پرسپولیس در رده دوم قرار دارد و استقلال خوزستان قعرنشین جدول است.

غایب: قرمزها احمد نوراللهی را در اختیار ندارند و احتمال اینکه بشار رسن به جای او در ترکیب قرار بگیرد بسیار زیاد است. طی چند ساعت گذشته گمانه زنی های زیادی درباره ترکیب پرسپولیس برای بازی امروز صورت گرفته و باید دید به جز کامیابی نیا که حضورش در زمین قطعی به نظر می رسد، از بین سیامک نعمتی، امید عالیشاه، بشار رسن، سروش رفیعی و مهدی ترابی، کدام سه نفر در میانه میدان پرسپولیس قرار خواهند گرفت.

پرسپولیس-استقلال خوزستان

پنجشنبه 25 بهمن 1397

ورزشگاه آزادی-ساعت 16:00

تیم داوری:

داور: موعود بنیادی فر/کمک ها: تورج عیوض محمدی - علی دودانگه

1984