پیغام کاسیاس برای سرمربی تیم ملی اسپانیا: دوست دارم به تیم ملی برگردم

پیغام کاسیاس برای سرمربی تیم ملی اسپانیا: دوست دارم به تیم ملی برگردم

سایت رسمی فوتبالی- ایکر کاسیاس دروازه بان اسپانیایی دنیای فوتبال، بعد از ترک رئال مادرید، همچنان فوتبالش را در پورتوی پرتغال دنبال می کند. 

بعد از دیدار پورتو مقابل رم در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، کاسیاس در صحبت هایی از امیدهایش برای بازگشت به تیم ملی اسپانیا صحبت کرد. او که در ماه ها و سالهای اخیر عملکرد قابل قبولی در فوتبال پرتغال داشته، امیدهای زیادی دارد تا بتواند دوباره به اردوی لاروخا بازگردد؛ این درحالی است که چند سالی می شود که او دیگر به تیم ملی دعوت نشده. اما کاسیاس حالا حس می کند که شرایطش برای بازگشت به تیم ملی اسپانیا مناسب است و امیدوار است که لوئیس انریکه سرمربی فعلی ماتادورها او را به تیم ملی دعوت کند.

البته این اولین باری نیست که او چنین صحبتهایی را برزبان می آورد اما این بار کاسیاس در گفتگو با برنامه ال ترانسیستور شبکه اوندا سرو دراین رابطه صحبت کرد:« حالم خوب است و از فوتبال لذت می برم. از اینکه به پرتغال رفتم، اصلا پشیمان نیستم. ولی می دانم که دعوت شدنم به تیم ملی سخت خواهد بود. لوئیس انریکه روی گزینه های دیگری حساب باز می کند ولی من مملو از انگیزه و امیدم.»


ایکر کاسیاس در بازی پورتو مقابل رم عملکرد خوبی داشت و مهارهای پی در پی او درجریان این مسابقه باعث شد تا پورتو با حداقل تفاضل گل مغلوب حریف ایتالیایی اش شود و بدین ترتیب آنها امیدوارند تا در بازی برگشت بتوانند با غلبه بر رم وجبران نتیجه بازی رفت، مجوز صعود به دور بعدی رقابتها را به دست بیاورند. کاسیاس درمورداین بازی گفت:« ترجیح می دادم که عملکرد بدی در این بازی داشته باشم ولی نتیجه دیگری رقم می خورد وتیم ما به پیروزی می رسید.»

6363