مربی سپاهان: رفتار برانکو نه اخلاقی است نه حرفه ای/ او مصونیت قضایی در فوتبال ایران دارد!

مربی سپاهان: رفتار برانکو نه اخلاقی است نه حرفه ای/ او مصونیت قضایی در فوتبال ایران دارد!

وب سایت رسمی فوتبالی- مربی تیم فوتبال سپاهان به صحبت های برانکو ایوانکوویچ واکنش نشان داد.

به گرارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان،  برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال خوزستان به صحبت در مورد دو تیم استقلال و سپاهان پرداخت و اینکه این دو تیم از اشتباهات داوری در هفته گذشته سود برده اند.

سعید الهویی یکی از مربیان سپاهان در این رابطه می‌گوید:  هنوز خیلی از اظهارات برانکو ایوانکوویچ در مورد تیم ملی و ایجاد حاشیه برای تیم ملی کشورمان ایران در مسابقات جام ملت های آسیا نگذشته‌ و متاسفانه دیدیم ایشان چه حواشی برای تیم ملی ایران ایجاد کردند که قلب میلیون ها ایرانی جریحه دار شد ولی ایشان باز هم تلاش می کند با تاکتیک های قدیمی و اظهار نظر در مورد تیم های دیگر فشار را از روی تیم خودش بردارد و به تیم های دیگر انتقال دهد که این رفتار نه حرفه ای است و نه اخلاقی که البته نخ نما شده است.

ظاهرا برانکو در فوتبال ایران مصونیت دارد
وی افزود: همین چند ماه پیش، ایشان بعد از بازی برابر ذوب آهن در کنفرانس مطبوعاتی از داوری برای تیم سپاهان صحبت کرد، که مطابق معمول هیچ واکنشی از کمیته اخلاق، داوری، و انضباطی مشاهده نشد و این بار هم ایشان به خودشان اجازه دادند که در مورد یک تیم دیگر و اتفاقات در مورد یک تیم دیگر که هیچ ارتباطی به ایشان ندارد، صحبت کنند. ظاهرا ایشان در فوتبال ایران مصونیت قضایی دارد و هیچ مرجعی قصد رسیدگی به تخلفات مکرر ایشان را ندارد.

سپاهان در همین سه بازی آخر 6 امتیاز از دست داده 
مربی سپاهان تصریح کرد:  در آخر ایشان را ارجاع می دهیم به نظرات کارشناسان در همین سه هفته در برنامه نود که حاصلش یک پنالتی اشتباه برای حریفان سپاهان (پرسپولیس) و دو پنالتی اشتباه علیه سپاهان برابر استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان. در همین سه بازی سپاهان شش امتیاز از دست داد. 6 امتیاز به جدول اضافه کنید تا ببینید کدام تیم بیشترین ضرر را از داوری کرده است. اگر بخواهیم اشتباهات داوری را حذف کنیم و داوری های بدون اشتباه ببینیم، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، سپیدرود باید صعود می کرد و این تیم با پدیده بازی می کرد نه پرسپولیس.

2526